loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 110
چهارشنبه 13 اسفند 1399 زمان : 17:29

کوالالامپور بعنوان پایتخت مالزی از جمله جاذبه ‌های جنوب شرقی آسیا بشمار می رود که سالانه گردشگران و توریست های خارجی زیادی را به خود جذب میکند. کوالالامپور پایتخت رسمی کشور مالزی و بزرگ ‌ترین شهر این کشور هم به حساب آمده و ضمنا این شهر یکی از سه قلمرو فدرال مالزی می باشد که مستقیما زیر نظر دولت اداره می ‌شود و قدمت مالزی به اواسط قرن نوزدهم میلادی می ‌رسد که در آن هنگام، حاکم مالای عده ‌ای را برای کار در معادن قلع به این منطقه فرستاده بود. همچنین پایتخت اداری و حکومتی مالزی، شهر پوتراجایا است که این شهر از نظر گردشگری نیز جزو مناطق پر گردشگر این کشور شناخته می شود و معمولا تورهای کوالالامپور در تمام طول سال برگزار می ‌شوند و مخاطبان زیادی را هم به خود اختصاص داده است. در آخر امکانات رفاهی عالی و قیمت نسبتا مناسب خدمات این شهر جذاب و لوکس از دیگر ویژگی ‌هایی است که سفر به این شهر را برای شما جذاب ‌تر می‌ کند.

راهنمای گرفتن ویزای توریستی کوالالامپور

قطعا می دانید برای سفر به هر کشور خارجی نیاز است تا اجازه ورود به آن کشور را داشته باشید، از همین رو برای سفر به این هم لازم است تا ویزای مالزی را اخذ نمایید با توجه به این که شهروندان کشورهای افغانستان، ایران، عراق، لیبی و سوریه به مدت 14 روز می توانند بدون ویزا اقامت داشته باشن؛ در صورتی که بخواهید به قصد گشت و گذار و تفریح به کوالالامپور مالزی سفر کنید، نیاز به ویزای توریستی دارید. قبلا مدت ویزای توریستی برای ایرانیان، سه ماهه بود که حالا شرایط تعییر کرده و مدت آن به 2 هفته تغییر پیدا کرده است، این تغییر از سال 2013 میلادی اعمال شده است. برای اخذ ویزای توریستی کوالالامپور مالزی نیازی نیست به سفارت بروید و زمانی که به فرودگاه مالزی وارد شوید، مهری در پاسپورت تان زده خواهد شد که این مهر همان اجازه ورود به خاک کشور مالزی است.

ویزای توریستی کوالالامپور

مدارک لازم برای درخواست ویزا کوالالامپور چیست؟

  • اصل پاسپورت که حداقل باید 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • واچر هتل

مدت اعتبار ویزا توریستی کوالالامپور


مدت اعتبار ویزای توریستی مالزی 14 روز است که این اعتبار از همان روز ورود شما به مالزی محاسبه می گردد. بعد اینکه شما مسافران عزیز برای سفر توریستی به کوالالامپور به هیچ چیزی به جز پاسپورت با مدت اعتبار 7 ماه نیاز ندارید و اگر سفر شما از این مدت طولانی تر بشود، شما در هنگام خروج از مالزی، متاسفانه دچار مشکل می شوید و احتمالا ماموران فرودگاه مالزی از شما جریمه ای را دریافت خواهند کرد.

قیمت ویزای توریستی کوالالامپور چقدر است؟


هزینه صدور ویزای کشور مالزی به صورت فرودگاهی برای ایرانیان کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای شما بابت ورود و اقامت تا 14 روز در مالزی پرداخت نخواهید کرد.

قیمت تور کولالامپور، نحوه تعیین قیمت تور کولالامپور چگونه است؟

قیمت تور کوالالامپور براساس پرواز انتخابی (داخلی – خارجی) و هتل محل اقامت (4،3 و یا 5 ستاره) شما تعیین می ‌شود و هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت نمایید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه بسیار کمتری برای اقامت پرداخت می ‌کنید. در کنار این عوامل فصل سفر شما و تعداد روزهای اقامت شما در این شهر در قیمت تور کوالالامپور شما تاثیر گذار می باشد و در ضمن توجه داشته باشید که ایرلاین‌ های ماهان، قطر ایرویز و امارات نیز از ایران به سمت کوالالامپور پرواز دارند. همچنین هزینه پروازهای ایران به مالزی معمولا در یک بازه قیمتی هستند و در طول سال تفاوت چندانی با هم ندارند. معمولا شروع نرخ تور کوالالامپور از 6,000,000 تومان شروع می شود و قیمت‌ های تور کوالالامپور را می ‌توانید در بالای همین صفحه با جزئیات مشاهده کنید.

قیمت تور کولالامپور

تور ارزان کوالالامپور، تجربه سفری اقتصادی

پیدا کردن تور ارزان کوالالامپور کار چندان سختی نیست و در واقع باید بدانید که کلا تورهای این مقصد در مجموع تورهای خارجی ارزان قیمت قرار دارد؛ چرا می گوییم ارزان تر؟ خوب تور کوالالامپور مالزی با هتل 3 یا 4 ستاره می تواند برای شما مقرون به صرفه تمام شود و موضوع بعدی اینکه به ‎دلیل اینکه این مقصد نسبت به کشورهای دیگر اطراف ایران مورد توجه مسافران در طول سال قرار نمی گیرد، باعث شده که آفرهای متنوع و زیادی از سمت ایرلاین ها و هتل های این شهر به آژانس های هواپیمایی پیشنهاد شود؛ همین موضوع باعث شده که ارزانترین تور کوالالامپور را بتوانید براحتی در سایت نامی گشت رزرو یا خریداری کنید. اما با توجه به Point بودن پروازهای کوالالامپور، نباید توقع خرید تور ارزان کوالالامپور را داشته باشید و اینکه در تمامی روزهای سال حتی فصل بهار و تابستان که مالزی در گرمترین آب و هوایش را تجربه می کند ، قیمت تور مالزی در یک بازه مشخص است و تفاوت چندانی با دیگر ماه‌ های سال ندارد.

آیا شرایط سفر با تور لحظه آخری کوالالامپور را دارید؟


تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر، ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد و در این حالت شما این تورها را با قیمت کمتری خریداری می کنند تا اینکه کاملا سوخت شود! اما اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که با توجه به Point بودن پروازهای کوالالامپور، چنین امری امکان پذیر نیست و حتی در صورتی که ظرفیت پروازهای این مقصد تکمیل نشده باشد، باز هم با همان قیمت اصلی به فروش می‌ رسد! بنابراین باید بدانید که تور لحظه آخری کوالالامپور تفاوت قیمتی چندانی با تورهای معمولی این کشور ندارد.

هزینه سفر به کوالالامپور با تور چقدر است؟


از آن جاییکه مشخص نیست که چه هتلی را برای سفر به شهر کوالالامپور انتخاب می کنید یا اصلا قصد دارید در هتل بمانید یا هاستل! در نتیجه اصلا نمی توان قیمت تور واحدی را در نظر گرفت و بیان نمود، چرا که هم برای جواب دادن به این سوال باید نوع هتل تان مشخص باشد و هم نوع پروازتان. پیشنهاد ما این است برای اطلاع از قیمت های واقعی وارد سامانه آنلاین رزرواسیون سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن هتل و پرواز و روزهای اقامت و... هزینه تور سفر به آفریقای جنوبی خود را متوجه و برنامه ریزی های لازم را برای سفرتان انجام بدهید.

ارزان ترین زمان سفر به کوالالامپور

برای افراد، بهترین زمان سفر هم معنا با ارزان ترین زمان برای سفر به مقصد مورد نظر می باشد که در واقع هر زمانی که تورهای کوالالامپور ارزان قیمت باشند، بهترین زمان سفر برایشان به حساب می آید، اگر اولویت شما هم برای سفر به این شهر جذاب و دیدنی همان زمانی است که تورها دارای تخفیف و آفرهای هیجان انگیزی هستند، باید بگویم که ارزانترین زمان سفر به کوالالامپور درست ماه های مارچ، آوریل و آگوست (اوایل اسفند، اوایل فروردین و اوایل مرداد) می باشد؛ چرا که این بازه زمانی مصادف میشود با دورانی که مدارس در سراسر دنیا اهمیت بالایی دارد و کمتر گردشگر خارجی به این شهر سفر می کند؛ اما در رابطه با مسافران ایرانی باید گفت که به علت اینکه این زمان مصادف می شود با عید نوروز قیمت تور کوالالامپور افزایش خواهد داشت، بنابراین اگر در جستجوی زمان ارزان برای سفر به کوالالامپور مالزی هستید، ماه های بهمن و اسفند بهترین گزینه و پیشنهاد ما به شماست.

تور کوالالامپور از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای کوالالامپور به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد. تور مسافرتی کوالالامپور از شهرهای بزرگ کشور همچون: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان و رشت هم در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

پرواز های کوالالامپور با چه ایر لاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

چنانچه قصد سفر به کوالالامپور را دارید بهترین پروازها، پروازهای مستقیم ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines و هواپیمایی آسمان Iran Aseman Airlines و ایر آسیا Air Asia Airlines از تهران به کوالالامپور مالزی می باشند و همچنین از دیگر ایرلاین هایی که به کوالالامپور پرواز دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ایر عربیا Air Arabia Airlines
  • عمان ایر Oman Air
  • قطر ایرویز Qatar Airways
  • ترکیش Turkish Airlines
  • امارات Emirates Airlines

پرواز های کوالالامپور

قیمت پرواز کوالالامپور

سفر به کوالالامپور با همه زیبایی‌ های رنگارنگ و شگفت انگیزش زمانی جذاب ‌تر می ‌شود که قیمت پرواز، هتل و یا تور مسافرتی این مقصد در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر پایین ‌تر برای شما تمام شود و مسافران ایرانی می ‌توانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را با تور کوالالامپور به دست آورند. قیمت بلیط هواپیما از تهران به کوالالامپور یا پرواز مستقیم این مقصد بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این شهر در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

فرودگاه های کوالالامپور

فرودگاه بین المللی کوالالامپور | Kuala Lumpur International Airport

این فرودگاه که سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) آن ‌را با کد KUL می نامند، درست در منطقه‌ سپانگ، در 45 کیلومتری مرکز شهر کوالالامپور، پایتخت مالزی قرار گرفته است و بعنوان اصلی ترین فرودگاه در این کشور و یکی از مهمترین قطب‌ های حمل و نقل هوایی در آسیای جنوب شرقی شناخته می شود. فرودگاه مالزی در سال 1993 میلادی با 2.5 میلیارد دلار بودجه ساخته شد و طراحی آن بر عهده " کیشو کوروکاوا " بود و دارای دو باند بوده و یک فرودگاه عمومی به شمار می رود.
همچنین فرودگاه KLIA یک فرودگاه شلوغ در جنوب شهر کی ال یا همان کوالالامپور می باشد و خدمات بالا و با کیفیتی را به مسافران خارجی ارائه می دهد و به همین علت هم جایزه های بسیار زیادی را دریافت کرده است، این فرودگاه از جمله 5 فرودگاه برتر دنیا نامبرده می شود و تقریبا قدیمی است و مهمتر اینکه گواهینامه " زمین سبز " دارد. در محوطه این فرودگاه درختان سبز نخل را می بینید که به همین دلیل شعار معروف " فرودگاه در جنگل ، جنگل در فرودگاه " برای این فرودگاه است و به دلیل این جنگل گسترده و عظیمی از درختان نخل که فرودگاه را محاصره کرده است، این فرودگاه 2 ترمینال دارد و یکی از آنها ترمینال اصلی می باشد.

فرودگاه های کوالالامپور

مدت زمان پرواز ایران تا کوالالامپور چقدر است؟

فاصله هوایی تهران تا کوالالامپور، 3934 مایل و یا به عبارتی 6331 کیلومتر است و نیز مدت زمان پرواز از تهران به کوالالامپور بدون احتساب دیرکردهای احتمالی، 7 ساعت و 50 دقیقه است.

حمل و نقل عمومی در کوالالامپور

سیستم حمل و نقل کوالالامپور از بهترین و مجهزترین سیستم های جهان است؛ برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی کوالامپور از جمله گزینه های پیش رویتان عبارت از: قطار کلیا اکسپرس، قطار سبک شهری، قطار الکترونیک، مونوریل، اتوبوس، تاکسی و اتومبیل های کرایه ای هستند. نکته قابل توجه در خصوص جابجایی در این شهر این است که به دلیل ترافیک سنگینی که در این شهر وجود دارد، غالبا گردشگران ترجیح می دهند از مترو و یا با پای پیاده به مقصد خودشان بروند.

قطار کلیا اکسپرس

برای سفر از مرکز شهر کوالالامپور به دو فرودگاه اصلی آن و برعکس یکی از بهترین گزینه ها برای شما مسافران " قطار کلیا اکسپرس " می باشد. این قطارها یکسره هستند و مجهز به سیستم تهویه، صندلی های بسیار راحت، انبار مخصوص چمدان ها و اینترنت وای فای پر سرعت رایگان هستند. در ساعت های اوج شلوغی این قطارها هر 15 دقیقه یکبار و در روزهای شنبه هر 20 دقیقه یکبار در حال فعالیت هستند. لازم است بدانید که اولین ساعت حرکت این قطار در ساعت 5 صبح و آخرین ساعت حرکت آن ساعت 1 هکر نست می باشد.

قطار کلیا اکسپرس

قطار سبک شهری

بعد از قطارهای کلیا اکسپرس که در بالا توضیح دادیم، نوبت به قطارهای LRT کوالالامپور می رسد که این قطارهای در دو مسیر اصلی شهر کوالامپور به ترتیب خط کلانا جایا LRT و خط آمپانگ LRT در حال فعالیت هستند. ضمنا زمان شروع به کار این قطارها از ساعت 6 صبح تا 12 شب است و هر 15 دقیقه یک قطار عبور می ‌کند و نیز اوج شلوغی مابین ساعات های 7 الی 9 و 17 الی 19 میباشد که کارمندان برای برگشت به منزل از این مسیرها استفاده می ‌کنند.

مونوریل

از دیگر گزینه هایی که در سیستم حمل و نقل ریلی شهر کوالالامپور وجود دارد، مونوریل است که شاید کمتر از بقیه موارد اسم این سیستم را شنیده باشید، در واقع مونوریل یک شبکه قطار بسیار ساده اما کاربردی بوده که بین مرکز حمل و نقل اصلی شهر، کی‌.ال سنترال و تی تی وانگسا (Titiwangsa) در مرکز کی‌.ال فعالیت دارند و نیز ساعت فعالیت مونوریل در کوالالامپور از ساعت 6 صبح تا 24 بعد از ظهر است و در ساعات اوج شلوغی هر 5 دقیقه یکبار مونوریل از ریل مربوطه عبور می کند.

مونوریل

اتوبوس

در شهر کوالامپور، اتوبوس های تندرو یا متروباس نیز جزو گزینه های پرطرفدار در سیستم حمل و نقل عمومی در کوالالامپور هستند که افراد و به خصوص مسافران از آن خیلی زیاد استفاده می کنند.

تاکسی

در شهر کوالالامپور تاکسی هایی متفاوتی با رنگ های قرمز، سفید، زرد و آبی، سبز یا زرد در سطح شهر فعالیت دارند و اکثرا دارای کولر و سیستم تهویه خوبی هستند. ضمنا ایستگاه های تاکسی در سراسر شهر دیده می شوند و اغلب موارد صف های طولانی را در کنارشان شاهد هستید. تاکسی ها در این شهر زمانی که شما جلویشان دست تکان دهید تنها در شرایط مناسب و ایده آل توقف می کنند که البته در مواقع بارانی این موضوع نیز تشدید می شود.

تاکسی کوالالامپور

هزینه حمل و نقل در کوالالامپور

هزینه های حمل و نقل درون شهری کوالالامپور به صورت خلاصه :

  • بلیت KL TravelPass: بین 75 رینگیت مالزی تا 120 رینگیت مالزی
  • اتوبوس: 1 رینگیت مالزی تا 3 رینگیت مالزی
  • خطوط ریلی: بسته به مسافت از 4.5 رینگیت مالزی تا 55 رینگیت مالزی
  • تاکسی: از 5 رینگیت مالزی به بالا
  • هزینه بنزین (1 لیتر): بین 2.12 رینگیت مالزی

هزینه های سفر به کوالالامپور

هزینه اقامت در کوالالامپور

در کلان شهر کوالالامپور گزینه های اقامتی متنوع و فوق العاده ای پیش روی شماست که طبیعتا انتخاب هر کدام، هزینه های گوناگونی را برای شما خواهد داشت و در زیر طیف هزینه های هر نوع هتل در هر شب ارائه شده است.

  • هتل های 2 ستاره: بین 20 رینگیت مالزی تا 200 رینگیت مالزی
  • هتل های 3 ستاره: بین 25 رینگیت مالزی تا 250 رینگیت مالزی
  • هتل های 4 ستاره: بین 90 رینگیت مالزی تا 400 رینگیت مالزی
  • هتل های 5 ستاره: بین 140 رینگیت مالزی تا 900 رینگیت مالزی
  • هتل آپارتمان: هزینه ها از شبی 30 رینگیت مالزی تا 1,500 رینگیت مالزی
  • هاستل: بین 12 رینگیت مالزی تا 125 رینگیت مالزی

هزینه‌ خورد و خوراک در کوالالامپور

رستوران و فست فود: در زیر متوسط هزینه برای انواع رستوران ها بیان شده است.

  • رستوران ارزان : بین 10 رینگیت مالزی تا 18 رینگیت مالزی
  • رستوران اقتصادی: بین 25 رینگیت مالزی تا 60 رینگیت مالزی
  • رستوران لوکس: بین 50 رینگیت مالزی تا 150 رینگیت مالزی
  • فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد: 13 رینگیت مالزی تا 20 رینگیت مالزی

هزینه تفریح در کوالالامپور

کوالالامپور شهری بسیار بزرگ با گزینه های تفریحی و جاذبه های متنوعی است؛ در این بخش هزینه ورودی برخی از مهمترین تفریحات کوالالامپور و طیف هزینه تفریحات پرطرفدار این شهر را برای شما علاقه مندان جمع آوری کرده ایم:

  • ورودی باغ پرندگان کوالالامپور: 63 رینگیت مالزی
  • شهربازی بزرگ سان وی لاگون: 202 رینگیت مالزی
  • آکواریوم کوالالامپور: 69 رینگیت مالزی
  • غارهای باتو: رایگان
  • باغ پروانه کوالالامپور: 22 رینگیت مالزی
  • شهربازی برجایا تایمز اسکوئر: 70 رینگیت مالزی
  • باغ وحش ملی مالزی: 82 رینگیت مالزی
  • آسمان نما نگارا: 12 رینگیت مالزی
  • تور گردش و پیاده روی در حفاظتگاه طبیعی بوکیت: از 70 رینگیت مالزی به بالا
  • باغ گیاهشناسی پردانا: رایگان

هزینه تماس و اینترنت در کوالالامپور مالزی

نرخ مکالمه موبایلی در کوالالامپور به نسبت ایران بسیار بیش تر است و هزینه هر یک دقیقه مکالمه با اپراتورهای تلفن همراه مالزی در حدود 0.25 رینگیت مالزی (1,000 تومان) می باشد. به طور کلی در این کشور چندین اپراتور تلفن همراه وجود دارد که چهار اپراتور مشهورتر و با کیفیت تر آن عبارت اند از: ماکسیز (Maxis)، سلکام (Celcom)، دیجی (DiGi) و یوموبایل (U Mobile). هر چند که هزینه مکالمه موبایلی در مالزی به نسبت ایران بسیار بیش تر بوده، اما از آنجاییکه هزینه های رومینگ اپراتورهای ایرانی نیز بالا هستند، اگر قصد دارید مکالمه زیادی داشته باشید، خرید سی مکارت های مالزیایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین هتل های کوالالامپور کدامند؟

کوالالامپور پایتخت جذاب مالزی، امروزه یکی از اصلی ترین مقاصد آسیایی بشمار می رود که در هر فصل از سال، گردشگران با تورهای کوالالامپور مالزی عازم این شهر می ‌شوند. این شهر زیبا با داشتن جاذبه‌ های منحصر به فرد، آسمان ‌خراش‌ های سر به فلک کشیده و معابد پر رمز و راز و جذابش از میهمانان خود میزبانی می‌ کند و هر مسافری که به این شهر پا می‌ گذارد، با طیف وسیعی از هتل ‌ها روبرو می ‌شود که اگر برای بار اول به این مقصد سفر کرده باشد، این تعداد هتل ‌ها کمی برایتان سردرگم‌ کننده خواهد بود. هتل‌ های 5 ستاره و لوکس این شهر از کیفیت فوق ‌العاده‌ ای برخوردار هستند و پیشنهاد می کنیم حتما این هتل ها را برای سفرتان برگزینید تا لذت سفرتان چندین برابر شود.

بهترین هتل های کوالالامپور کدامند؟

بهترین هتل های 5 ستاره و لوکس کوالالامپور

  • هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور (Fraser Residence Kuala Lumpur)
  • هتل مجستیک کوالالامپور (The Majestic Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل له مریدین کوالالامپور (Le Meridien Kuala Lumpur)
  • هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)
  • هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور (JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur)
  • هتل گرند میلینیوم کوالالامپور (Grand Millennium Kuala Lumpur)
  • هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور (InterContinental Kuala Lumpur)
  • هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور (Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel)
  • هتل شانگری لا کوالالامپور (Shangri-La Hotel Kuala Lumpur)

بهترین هتل های 4 ستاره کوالالامپور

  • هتل ایمپیانا کی ال سی سی (Impiana KLCC Hotel)
  • هتل کروس کوالالامپور (Corus Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل گرند سیزن کوالالامپور (Grand Seasons Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ (Royale Chulan Bukit Bintang)
  • هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر (Novotel Kuala Lumpur City Centre)
  • هتل وردانت هیل کوالالامپور (Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ کوالالامپور (Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur)
  • هتل ملیا کوالالامپور (Meliá Kuala Lumpur)
  • هتل ویستانا کوالالامپور تیتیوانگسا (Vistana Kuala Lumpur Titiwangsa)
  • هتل دی مجستیک پالاس - سوئیس گاردن (D'Majestic Place by Swiss Garden)
  • هتل فدرال کوالالامپور (The Federal Kuala Lumpur)
  • هتل پی ان بی پردانا سوئیتز آن پارک (PNB Perdana Hotel & Suites On The Park)

هتل های 3 ستاره و ارزان قیمت کوالالامپور

  • اسپیس هتل کوالالامپور (Space Hotel @ Chinatown Kuala Lumpur)
  • مهمان خانه آمتیس لاو (Amethyst Love Guesthouse)
  • هتل ای او (iO Hotel)
  • هتل کی‌ال بک پکر دات کام (Com)
  • هتل د بد کی‌ ال‌ سی‌سی (The Bed KLCC)
  • هتل آنگون هالیدی (Anggun Holiday Lets at KLCC)
  • هتل هومی کی ال (Homie KL)
  • هتل ۱۰۰۰ مایلز (Hotel 1000 Miles)
  • هاستل پیپر پلین (Paper Plane Hostel)

خدمات تور کوالالامپور

رایج ‌ترین و مهمترین خدمات تور کوالالامپور به ترتیب زیر است، ضمنا توجه داشته باشید که امکان دارد پکیج تورهای مسافرتی کوالالامپور مالزی آژانس ‌های مسافرتی دارای خدمات متفاوتی باشند.

  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به دلخواه مسافر)
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی مطابق با مدت زمان اقامت در کوالالامپور
  • سیم کارت اعتباری (در صورت نیاز)

نکات مهم پیش از سفر به کوالالامپور

شهر زیبا و منحصر به فرد استانبول را بی شک می توان به عنوان توریست پذیرترین شهر ترکیه معرفی نمود، این شهر که به دلیل قرار گیریشکل گرفت.

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت
  • برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اطلاع از قیمت و هزینه های سفر به کوالالامپور
  • بررسی وضعیت آب و هوای مقصد مورد نظر
  • همراه داشتن ارز خارجی که بهترین ارز برای خرج کردن در کوالالامپور (رینگیت یا دلار) است.
  • در صورت استفاده از دارو، همراه داشتن نسخه پزشک
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی
  • پرهیز از همراه داشتن وسایل ممنوعه سفر در هواپیما
  • سعی کنید در ایران پولتان را به ارز خارجی تبدیل کنید

راهنمای رزرو تور کولالامپور

شما علاقه مندان به تور کوالالامپور می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور کوالالامپور و یا تور ترکیبی کوالالامپور لنکاوی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی کوالالامپور هدایت می شوید. آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مسافرتی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما عزیزان آرزومند است.

منبع: تور کوالالامپور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه