loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 110
شنبه 23 اسفند 1399 زمان : 17:50

مالزی (Malaysia) نام کشوری است که در جنوب شرقی آسیا جای خوش کرده است و با مساحتی معادل 330 هزار و 800 کیلومتر مربع، شصت و ششمین کشور بزرگ دنیا و با جمعیتی حدود 32 میلیون و 50 هزار نفر، چهل و چهارمین کشور پر جمعیت جهان شناخته می شود. همچنین وجود جاذبه ‌های طبیعی و فرهنگی فوق العاده، سواحل دوست ‌داشتنی، آب‌ های شفاف و مردم میهمان ‌نواز و خونگرم، همه در کنار هم مالزی را به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در جهان بدل کرده است. ضمنا جاذبه‌ های مذهبی و غذاهای حلال این کشور در میان گردشگران مسلمان از محبوبیت خاص و ویژه ای نیز برخوردار است. جالب است بدانید که سواحل مالزی از معروف ترین مکان ‌های غواصی در دنیا نامبرده می شود و با انواع مختلفی از ورزش ‌های آبی و هیجان انگیز مکانی فوق ‌العاده برای تفریح و سرگرمی شما در تور مالزی بشمار می رود.

چند فرهنگی بودن، نه تنها این کشور جذاب را به بهشت هنر آشپزی تبدیل کرده است، بلکه مالزی را به محل برگزاری صدها جشنواره هزار رنگ و دیدنی تبدیل کرده است. مردمان مالزی انسان هایی بسیار مهربان، خونگرم و صمیمی هستند و شما می توانید تجربیات جالبی را بدست آورید و کلی لذت ببرید و در آخر از جاذبه های برتر در تور مالزی برج دوقلو پتروناس کوالالامپور، جزیره سیپادان صباح، Stadthuys، Malacca، جورج تاون، پنانگ، پارک ملی تامان نگارا پنانگ، جزیره Perhentian Terengganu، پارک دریایی Pulau Payar لنکاوی، پارک ملی باکو ساراواک و... می باشند.

راهنمای گرفتن ویزای مالزی

در صورتی که شما برای مدت زمان 14 روز یعنی 2 هفته قصد اقامت در مالزی را دارید، لزومی به اخذ ویزا ندارید. اما اگر قصد داشته باشید بیشتر از این مدت زمان در مالزی اقامت داشته باشید، باید مدت اقامت خود را به مسئولان ویزا اعلام نمایید. همچنین لازم به ذکر است که ویزای مالزی به صورت فرودگاهی برای شما مسافرین صادر می ‌شود و لزومی به مراجعه حضوری به سفارت نمی باشد. برای اخذ ویزای توریستی مالزی باید پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، بلیط رفت و برگشت هواپیما و واچر هتل خود را منطبق با تعداد روزهایی که در مالزی اقامت دارید، به افسران مرزی ارائه نمایید و در ضمن توجه داشته باشید که ویزای مالزی برای شهروندان ایرانی کاملا رایگان می ‌باشد.

راهنمای گرفتن ویزای مالزی

مدارک لازم برای اخذ ویزای مالزی

  • اصل پاسپوت
  • دو قطعه عکس 3×4
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و هتل
  • پرینت سه ماه آخر بانکی که باید بالای مبلغ مشخص شده ای باشد.
  • اگر شخصی که شما را دعوت می کند ایرانی باشد اسکن صفحه اول پاسپورت و ویزای ایرانی لازم است اما اگر این شخص ایرانی دارای ملک باشد، اسکن سند ملکی کفایت می کند.
  • اگر شخص دعوت کننده مالزیایی باشد دعوت نامه از طرف شخص و ID کارت دعوت کننده لازم است.

ویزای مالزی چقدر طول می کشد؟

شما مسافران عزیز برای ورود به خاک کشور مالزی برای 14 روز اقامت در مالزی نیازی به اخذ ویزا توریستی نخواهید داشت و ویزا شما بصورت فرودگاهی انجام می گیرد.

انواع ویزا مالزی

  • ویزای توریستی

ویزایی برای اتباع ایرانی در فرودگاه مالزی صادر می شود که به مدت 14 روز برای مسافرین اعتبار دارد.

  • ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی یکی دیگر از مواردی است که در لیست ویزای کشور مالزی قرار گرفته است که مدت آن یک سال است و تمدید آن تا پایان دوره تحصیل در مالزی امکان پذیر می باشد، امکان کار با این ویزا برای دانشجویان به هیچ وجه وجود ندارد و غیر قانونی می باشد.

  • ویزای کاری مالزی

مدت اعتبار ویزای کاری مالزی تقریبا 24 ماه است که می توانید آن را طبق شرایطی مجدد تمدید نمایید. پیدا کردن کار در مالزی کمی سخت است زیرا بین فارغ التحصیلان در بیشتر رشته های تحصیلی برای دریافت کار رقابت شدید وجود دارد و متقاضیان زیادی وجود دارند. ضمنا با این ویزا به تعداد نامحدودی امکان ورود و خروج به مالزی فراهم خواهد شد و کسانی که قصد دارند در این کشور کار کنند، می بایستی بدانند که زبان رسمی مردم این کشور مالایایی است و در بسیاری از ادارات دولتی مردم به این زبان صحبت می کنند، زبان انگلیسی هم زبان دوم مردم این کشور محسوب می شود.

قیمت تور مالزی، نحوه تعیین قیمت تور مالزی چگونه است؟

موضوع مهم بعدی هزینه سفر به مالزی با تور است که نحوه قیمت گذاری تورهای مالزی به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی داشته و نیز تور مالزی قیمت مناسب این کشور جذاب می تواند شامل تور کوالالامپور لنکاوی، تور لنکاوی پنانگ، تور مالزی سنگاپور و تور ترکیبی مالزی باشد و همچنین شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت تور مالزی ارزان قیمت از مشهد، از اصفهان، از تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشورمان را براحتی رزرو و یا خریداری کنید و برای رزرو آن هم می توانید با مشخص نمودن تور مسافرتی و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین خریداری نمایید. البته توجه داشته باشید که هزینه سفر به مالزی بدون تور برای شما به نسبت بیشتر خواهد شد و بلعکس هزینه تور مسافرتی به مالزی با تور خیلی منطقی تر و مقرون به صرفه تر برای شما عزیزان تمام خواهد شد.

قیمت تور مالزی

آفر تور مالزی همان تور ارزان مالزی!

تور ارزان خارجی مالزی یا آفر ویژه تور مالزی گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی مالزی در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر کوالالامپور و یا دیگر شهرهای مالزی شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟

سفر در دوران لو سیزن و کم گردشگر مالزی به معناست که شما گردشگران در تور 3 روزه مالزی و یا تور 14 روزه مالزی کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد و مهمتر اینکه این موضوع برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال آفر ویژه تور مالزی و آفر تور لحظه آخری مالزی هستند.

آفر تور مالزی

نکته : همچنین توجه داشته باشید که با توجه به Point بودن پروازهای مالزی، نباید توقع خرید تور ارزان مالزی را داشته باشید. در تمامی روزهای سال حتی فصل بهار و تابستان که مالزی در گرمترین حالت هوایی خود می باشد، قیمت تور مالزی در یک بازه مشخصی می ‌باشد و تفاوت چندانی با دیگر ماه‌ های سال ندارد.

تور مالزی لحظه آخری

در ابتدا پیشنهاد می کنیم گول این عبارت لحظه آخری را نخورید! چرا که به ندرت در طول سال این تور مالزی لست سکند به مشتریان یا آژانس های هواپیمایی معرفی می شود؛ چرا که تور مالزی لحظه آخر به این صورت است که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث می شود که آژانس ‌ها برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر می شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن از 30 تا 50 درصد پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند. می‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور لحظه آخری مالزی چارتر برای کاهش هزینه هایشان استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور ارزان و لحظه آخری مالزی را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست! در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور لحظه آخری ارزان قیمت به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید در انتخاب درست هوشمندانه رفتار کنید.

ارزانترین قیمت تور مالزی

در میان تورهای مالزی همواره تورهای مالزی سنگاپور طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند، چرا که سبک سفر به این دو کشور کاملا متفاوت است به این معنا که سنگاپور بسیار لوکس و گران بوده و در حقیقت جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا شناخته می شود، اما مالزی شهری است که هنوز ردپای سنت در آن مشاهده می شود؛ بنابراین سفر با تور مالزی بخصوص به این دو کشور می تواند تجربه ای شگفت انگیز باشد.

سوالی که بیشتر افراد از کارشناسان نامی گشت در شبکه های اجتماعی می پرسند در مورد ارزانترین قیمت تور مالزی است. در رابطه با این سوال باید بگویم که ارزانترین تورهای این مقصد بستگی زیادی به تعداد روزهای سفر شما، نوع هتل و زمان سفرتان شما دارد. به همین دلیل نمی ‌توانیم یک قیمت واحد را بیان و یا یک تور ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم. برای این که شما عزیزان به پاسخ سوالتان برسید، پیشنهاد ما این است که به بالای همین صفحه مراجعه کنید و یا از طریق منوی وبسایت نامی گشت به بخش تورهای خارجی و بعد تورهای مالزی مراجعه نمایید تا تمامی تورهای ارائه شده به این مقصد جذاب و دیدنی را ببینید.

خدمات تور مالزی

رایج ‌ترین خدمات تور مالزی به ترتیب زیر می ‌باشد و اما توجه داشته باشید که ممکن است پکیج تور مالزی آژانس ‌های مسافرتی دارای خدمات متفاوتی باشند:

  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به دلخواه مسافر)
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی مطابق با مدت زمان اقامت در مالزی
  • سیم کارت اعتباری (در صورت نیاز)
  • گشت شهری
  • تور لیدر فارسی زبان

پروازهای مالزی با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

چنانچه قصد سفر به کشور مالزی را دارید بهترین پروازها: پروازهای مستقیم ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines و هواپیمایی آسمان Iran Aseman Airlines و ایر آسیا Air Asia Airlines از تهران به کوالالامپور مالزی می باشند و توجه داشته باشید که تاریخ پرواز های مالزی و ساعت پرواز های مالزی و همچنین قیمت پرواز های مالزی در تمام طول سال متفاوت می باشد.

پروازهای مالزی

فاصله هوایی مالزی تا تهران چقدر است؟

فاصله ی هوایی تهران تا کوالالامپور، 3934 مایل و یا به عبارتی 6331 کیلومتر است و مدت زمان پرواز از تهران به کوالالامپور بدون احتساب دیرکردهای احتمالی، حدود 7 ساعت و 50 دقیقه است. ضمنا با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای مالزی به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد. مثلا تور مالزی از شهرهای بزرگ کشور همچون: تور مالزی از تبریز، تور مالزی از شیراز، تور مالزی از اصفهان و تور مالزی از مشهد و... هم در بعضی از فصول پرگردشگر سال توسط آژانس ها برگزار می شوند.

قیمت بلیط هواپیما مالزی

قیمت بلیط هواپیما مالزی از اصلی ترین و مهمترین مواردی است که قبل از سفر دغدغه بسیاری از مسافران و گردشگران است. آژانس نامی گشت، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما با بهره‌ گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ و کادری متخصص و مجرب، بستری کاربردی و ساده را برای شما عزیزان فراهم آورده تا با ارائه خدمات باکیفیت، بتوانید تجربیات عالی داشته باشید. شما مسافرین عزیز کافی ا‌ست با یک جستجوی ساده در سایت ما، بلیط هواپیما موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. ضمنا قیمت بلیط تهران کوالالامپور، تحت تأثیر عوامل گوناگونی اعم از: نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه ‌دهنده بلیط، تاریخ و ساعت متغییر محاسبه می شود. از این جهت برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مالزی بهتر است هنگام جستجو، بلیط‌­ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید. ضمنا سفر به مالزی همانند دیگر مسیرها، هزینه ‌ای در بر خواهد داشت که این هزینه بسته به نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متغیر بوده و به علت نوسانات بالا و ثابت نبودن قیمت بلیط مالزی نمی ‌توانیم قیمت دقیقی را بیان کنیم.

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور مالزی

توجه داشته باشید یکی از خدمات اصلی که ما در تور مالزی به شما ارائه خواهیم کرد، ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی نامی گشت زمانی که شما به هرکدام از فرودگاه های این کشور می رسید، ترانسفر هتل مقصد با یک تابلو به اسم هتل یا نام آژانس منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل محل اقامتتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تور لیدرهای خود مطلع شوید چرا که بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند کمی متفاوت باشد. در ادامه ترانسفر فرودگاهی در تور مسافرتی مالزی مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان نگران و سردرگم نشوید، اما در این بین باید حساب ترافیک و مشکلات از این قبیل را هم در نظر بگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود در فرودگاه بمانید.

نحوه ترانسفر فرودگاهی در تور مالزی

بهترین شهر های مالزی برای سفر کدامند؟

تور کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی، شهری که 3 فرهنگ مختلف چینی، هندی و مالزیایی در آن به زیبایی هرچه تمام در کنار یکدیگر زندگی میکنند و همین تقابل فرهنگی باعث شده است تا شهر کوالالامپور به یکی از متفاوت ‌ترین پایتخت ‌های دنیا شناخته شود. اولین چیزی که در بدو ورود به این شهر توجه شما را به خود معطوف می کند، تلفیق دو معماری مدرن و سنتی در این شهر می باشد و در اصل کوالالامپور در تلاش است تا با حفظ ارزش ‌ها و سنت‌ های خود در کنار مدرنیته شدن تمامی شرایط و امکانات را برای تجربیات لذت بخش به مسافرانش هدیه دهد.

تور کوالالامپور

تور لنکاوی

تور لنکاوی مالزی سفری است به دل طبیعت بکر مجمع ‌الجزایر عقاب قهوه‌ای که در اصل نماد این شهر هم محسوب می شود. در اصل لنکاوی یکی از جزایر مالزی بشمار رفته که از چندین جزیره کوچک تشکیل شده است و با فاصله ‌ای 500 کیلومتری از پایتخت مالزی و پروازی تقریبا یک ساعته و همچنین دارا بودن شرایط عالی و خاص واردات کالا در این جزیره، به یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تورهای مالزی بدل شده است. شاید سفر به کوالالامپور برای همه ها خیلی جذاب نباشد، اما تور ترکیبی لنکاوی کوالالامپور جزو آن دسته از تورهایی است که به شدت برای افرادی که قصد دارند بهترین تجربه زندگی خود را بدست آورند، پیشنهاد می شود.

تور لنکاوی

راهنمای مهاجرت به مالزی

در ابتدا باید توجه کنید که کشور مالزی نیز همانند ایران کشوری با اکثریت مسلمان می باشد و از سال های دور با کشورمان ایران دارای روابط دوستانه ای بوده است. به همین دلیل این روابط نزدیک و صمیمی در تمامی امور از جمله امر مهاجرت کردن نیز به چشم می خورد. تا آنجایی که ایران و مالزی با هم قرارداد لغو روادید دارند و شهروندان دو کشور می توانند آزادانه به کشور مقابل سفر کنند و نی در این مورد مسافران ایرانی فقط با داشتن پاسپورت معتبر می توانند تا 14 روز در مالزی اقامت داشته باشند.

اما از دلایل اصلی و مهم دیگر برای مهاجرت به مالزی می توان به کیفیت بالای زندگی و بالا بودن درآمد در مالزی اشاره کرد. ضمنا آسانترین راه مهاجرت به مالزی با ویزا کاری و تحصیلی می باشد و نیز متقاضیان محترم می بایستی این موضوع را بدانند که مهاجرت به این کشور قبل از هر چیزی به هدف یا اهداف مسافرتی آنها و نیز مدت اقامت فرد بستگی دارد. اما طبیعی است که افراد قبل از شروع فرآیند مهاجرت با انواع روش های مهاجرت به این کشور آسیایی آشنا بشوند تا بتوانند انتخاب درست و منطقی داشته باشند. انواع مختلف شیوه های مهاجرت به مالزی عبارتند از:

  • مهاجرت کاری به مالزی
  • مهاجرت تحصیلی به مالزی
  • مهاجرت به مالزی جهت ازدواج
  • مهاجرت به مالزی جهت تولد
  • مهاجرت توریستی به مالزی
  • مهاجرت سرمایه گذار به مالزی

نکته : از میان روش های مختلف مهاجرتی و با توجه به شرایط فوق الذکر می توان چنین بیان نمود که بهترین روش های مهاجرتی ایرانیان برای مهاجرت به کشور مالزی در اولویت اول روش تحصیل در مالزی و در اولویت دوم کار در مالزی میباشد، بنابراین با این اوصاف شانس اخذ ویزا مالزی در این دو روش مهاجرتی برای ایرانیان بالاست.

بهترین هتل های مالزی

کوالالامپور پایتخت جذاب مالزی است و امروزه یکی از مهم ‌ترین مقاصد آسیایی بشمار می رود که در هر فصل از سال، بیشت گردشگران با تورهای مالزی عازم این شهر می ‌شوند. این شهر مدرن و جذاب با داشتن جاذبه ‌های منحصر به فرد، آسمان‌ خراش ‌های سر به فلک کشیده و معابد پر رمز و رازش از میهمانان خود میزبانی می ‌کند. خوب در ادامه یکی از اساسی ترین مشکلات ایرانیان برای سفر به مالزی موضوع اقامت میباشد، چرا که در این شهر بزرگ، انواع و اقسام هتل ها و اقامتگاه ها وجود دارند و مسافر را کاملا سردرگم می کنند که کدام یک را برای اقامتی راحت تر، ارزان تر و با کیفیت تر انتخاب نماید. شما وقتی به این شهر پا می‌ گذارید، با تعداد بسیاری از هتل‌ ها روبرو می ‌شوید که اگر برای بار اول به آنجا سفر کرده باشید، انتخاب این تعداد هتل‌ ها برایتان سخت خواهد بود. در ادامه قصد داریم بهترین هتل های مالزی را بشما معرفی کنیم.

بهترین هتل های مالزی

هتل های 5 ستاره و لوکس مالزی

  • هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور (Fraser Residence Kuala Lumpur)
  • هتل مجستیک کوالالامپور (The Majestic Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل له مریدین کوالالامپور (Le Meridien Kuala Lumpur)
  • هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)
  • هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور (JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur)
  • هتل گرند میلینیوم کوالالامپور (Grand Millennium Kuala Lumpur)
  • هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور (InterContinental Kuala Lumpur)
  • هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور (Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel)
  • هتل شانگری لا کوالالامپور (Shangri-La Hotel Kuala Lumpur)

امکانات هتل ها در مالزی

در ابتدا لازم است بدانید که در کشور مالزی هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن و یا سوئیت های ساحلی و...، همگی دارای امکانات کاملا متفاوت با یکدیگر هستند. اما اگر ترجیح می دهید در هتل های رده بالا و لوکس مالزی اقامت داشته باشید، می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوید.


همچنین شما از خدماتی همچون مرکز اسپا Uluwatu، ماساژهای مختلف، استودیوهای یوگا، باشگاه های ورزشی، استخر سرباز، اتاق بخار، سونا، زمین های تنیس، کلوپ و مرکز بازی های کودکان و نوجوانان، انواع تفریحات از قبیل تیراندازی با کمان و... ، زومبا، ایروبیک در آب، غواصی و قایقرانی در دریا، تورهای فرهنگی، کارگاه های هنری، اجرای رقص های سنتی و... نیز بهره مند می شوید.

راهنمای رزرو تور مالزی

شما علاقه مندان به تور ایران مالزی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور مسافرتی مالزی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی مالزی هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای مالزی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور مالزی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه