loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 323
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 14:49

هر ساله با شروع تعطیلات نوروزی تور آنتالیا بعنوان یکی از پر فروش ترین تورها میباشد و مهمتر اینکه در دو دهه اخیر به دلیل شرایط ایده آل و امکانات کامل و مناسبی که این تورها دارند، مسافران ایرانی زیادی در آن ها شرکت کرده اند، آنتالیا یکی از شهرهای محبوب و بکر ترکیه است که در سواحل مدیترانه است که در این سال ها نیز رشد بسیار چشمگیری در صنعت گردشگری داشته است. یکی از بهترین فصل های سفر با تور آنتالیا نوروز 1401 فصل بهار و به خصوص ابتدای آن بوده چون در این زمان آب و هوای بسیار دلچسب و معتدلی در انتظار شماست.

در ضمن هر ساله تورهای نوروزی آنتالیا به صورت منظم توسط آژانس های معتبر و شناخته شده ای برگزار میشود و با استقبال بی شماری هم مواجه شده است. تورهای آنتالیا معمولا در پکیج های 7 روزه برگزار می شوند و قیمت آن ها با توجه به نوع ایرلاین و هتلی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. شما مسافران در صورتی که با ایرلاین داخلی تور خود را رزرو کرده اید، قیمت پایین تری را تجربه میکنید و بلاعکس پروازهای خارجی مستقیم مثل سان اکسپرس کمی گرانتر برایتان تمام میشود. در آخر مهم است بدانید که در پکیج های تورهای ایام عید آژانس نامی گشت همچون سایر تورهای مسافرتی که در دیگر مواقع سال برگزار می شوند، خدماتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و رزرو هتل با تمامی امکانات به مسافران در بالاترین سطح ارائه می شود.

قیمت تور آنتالیا نوروز 1401

تورهای تعطیلات بهاری هر ساله به دلیل تقاضای بالا به محبوبیت ویژه ای در بین مردم رسیده است و بسیاری از علاقه مندان به سفر از ماه ها قبل برای گذراندن تعطیلات این ایام تورهای مورد علاقه شان را رزرو یا خریداری می کنند و به دلیل موضوع بازار عرضه و تقاضا درست قبل از عید باعث می شود که قیمت ها افزایش بسیار زیادی را داشته باشند. بنابراین اگر قصد دارید تور بهار آنتالیا 1401 را برای فروردین ماه رزرو کنید، بهتر است از 2 الی 3 ماه قبل از عید اقدام کنید تا متحمل هزینه بالایی نشوید.نکته مهم بعدی این است که قیمت تور آنتالیا یا هر مقصد دیگری بسته به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، کلاس پرواز شما، هتل های 3، 4 یا 5 ستاره که انتخاب می کنید و نیز خدماتی که از آژانس دریافت می کنید و مهمتر فصلی که به آنتالیا سفر می کنید کاملا متغییر می باشد. اما تور نوروز آنتالیا زمان بسیار مناسب و عالی است که بتوانید از منحصر به فردترین جاذبه های توریستی این مقصد دیدن نمایید و مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی آن را در تعطیلات سال نو تجربه کنید.

آفر تور آنتالیا نوروز 1401

آفر تور آنتالیا نوروز از جذاب ترین و پرطرفدار ترین تورها در میان گردشگران ایرانی بخصوص در فصل بهار به حساب می آید و تور آفری معمولا به تورهایی گفته می شود که در آن آژانس های مسافرتی بلیط های چارتری خود را به دلایل کاملا مشخصی با قیمت هایی 30 الی 50% پایین تر به فروش می رسانند و اینکه به پکیج های این شکلی که توسط فروشنده تور آف ویژه ای می خورند، اصطلاحا تور آفری یا تور لحظه آخری گفته می شود که برای این مقصد ساحلی و جذاب هم کلی از این پکیج ها به علاقه مندان در تمامی فصول بخصوص بهار ارائه می گردد که شما علاقه مندان می توانید با عضویت در کانال تلگرام نامی گشت از اخبار و ارائه این تورها مطلع شوید. آفر تور آنتالیا با قیمت پایین در تمامی ایام سال عرضه می شود و جالب است بدانید در چه شرایطی این آفرها به مشتریان ارائه میشود : یکی از رایج ترین شرایطی که در آن شاهد فروش تور آفری خواهید بود، زمانی است که حداقل دو الی سه روز، به زمان پرواز مانده باشد و هنوز تعدادی از بلیط های یک پکیج مسافرتی به فروش نرسیده باشد که در این صورت شما باید چمدان به دست اقدام به خرید آن کنید. بنابراین چنانچه قصد دارید با خیال راحت تر راهی این مقصد شوید پیشنهاد ما این است که از 3 الی 4 ماه قبل از عید اینکار را انجام دهید تا خیالتان از هر جهت راحت باشد.

بهترین زمان خرید تور آنتالیا نوروز 1401

در کل باید بگوییم که بهترین زمان خرید تورهای این ایام کاملا به شرایط و سلیقه شما برمیگردد اما پیشنهاد ما از لحاظ مقرون به صرفه بودن از نیمه دوم بهمن ماه است اما بعضا افرادی هستند که زمان های مختلفی را برای این تعطیلات انتخاب می کنند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر عیدانه شما همین بازه زمانی است و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز همین تاریخ میباشد چرا که مناسب ترین هتل ها با برنامه های متنوع شب عید و امکانات بی نظیر دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این تایم را انتخاب کردید حتما اوایل اسفندماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفندماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.

  • 9 فروردین به بعد

خوب در این زمان شما مسافران بسیار کمتری را در این شهر خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از افراد هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تری خریداری نمایید.

آب و هوای آنتالیا در نوروز 1401

بی شک فصل بهار و ایام عید بهترین فرصت برای سفر به آنتالیا به حساب می آید، درست برخلاف اغلب شهرهای اروپایی که در بهار درگیر باران و رگبارهای بهاری هستند ، آب ‌و هوای این مقصد جذاب با فرا رسیدن بهار بسیار مطبوع تر و دلپذیرتر از قبل میشود و از این جهت این منطقه ساحلی را به انتخابی ایده ‌آل برای شروع تعطیلات تبدیل کرده است و شما مسافران در این فصل به راحتی می توانید در امتداد سواحل چشمنواز آن قدم بزنید و در کنار لذت بردن از غذاهای ترکی و آفتاب لذت بخش سواحل آنتالیا، در جشنواره‌ های تفریحی به هنگام غروب آفتاب نیز شرکت کنید. البته لازم به ذکر است که در این موقع از سال آب ‌و هوای کلیه سواحل مدیترانه مطلوب تر می ‌شوند. ضمنا فصل بهار و ابتدای تابستان بهترین فرصت از نظر آب‌ و هوایی برای سفر با تور نوروز آنتالیا 1401 برای مسافران می باشد ؛ چرا که در زمان هوای این شهر گرم و آفتابی بوده و نسبت به تابستان از رطوبت کمتری برخوردار است.

آب و هوای آنتالیا در نوروز

بهترین هتل های آنتالیا در نوروز 1401

در سال های اخیر آنتالیا به دلیل داشتن هتل های متنوع و لوکس به شهرت رسیده است. هتل هایی از برندهای مطرح دنیا با بهترین کیفیت و بالاترین سطح خدمات رسانی که تمامی نیازهای شما مسافران را در طول اقامت برطرف می کنند در عید میزبان شما هستند. شما اگر یکی از هتل های خوب آنتالیا جهت اقامت انتخاب کنید تا پایان سفرتان هیچ نیازی به بیرون آمدن از آن نخواهید داشت! شاید همین مسئله دلیل اصلی محبوبیت این شهر به عنوان مقصد تور نوروز 1401 باشد. البته اگر اهل گشت و گذار و کشف ناشناخته های این مقصد هم باشید، در آنتالیا موقعیت های خوبی جهت گشت شهری مهیا خواهد بود اما بسیاری افراد این شهر را به عنوان محل استراحت و تفریحات آبی و ریلکس کردن انتخاب می کنند. در ادامه مهمه بدونید که هتل های آنتالیا به طور کلی کیفیت بسیار بالایی دارند که اغلب ان ها نیز 5 ستاره با خدمات یوآل هستند و همچنین هتل های آن از سایر هتل های ترکیه گران تر هستند و دلیل آن هم خدمات منحصر به فردی است که ارائه می دهند و از بهترین هتل های این شهر می توان به هتل های زیر اشاره کرد :

  • هتل های زنجیره ای ریکسوس

  • هتل Maxx Royal Belek

  • هتل Adam & Eve

  • هتل Barut Lara

  • هتل Limark

منبع: تور آنتالیا نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه