loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 297
پنجشنبه 10 تير 1400 زمان : 13:06

هتل دلفین امپریال در منطقه زیبا و رویایی لارا آنتالیا ترکیه، در آب و هوای مرطوب و شگفت انگیز مدیترانه، مجموعه ‌ای لوکس و مجلل را گرد هم آورده است که گزینه ای بسیار پرطرفدار برای گردشگران تور آنتالیا هتل دلفین امپریال محسوب می شود. این هتل چشمنواز مناسب افرادی است که به دنبال تعطیلاتی به یادماندنی و جذاب در کنار دریایی آبی مدیترانه هستند.

هتل دلفین امپریال که در مساحتی برابر با 54000 متر مربع بنا شده است، تجربه تعطیلاتی ویژه و آرامش بخشی را با معماری منحصر به فرد و دکوراسیون داخلی مدرن خود برای میهمانان رقم خواهد زد. استخرهای سرپوشیده و روباز، محل اقامت دیدنی و امکانات پیشرفته همچون مرکز اسپا، این مکان را به محلی برای تعطیلاتی لوکس تبدیل کرده است.

همچنین خدمات هتل به صورت All Inclusive به شما میهمانان ارائه می ‌شود و هتل دارای 8 رستوران و 6 کافه متنوع است. دلفین امپریال تنها 15 کیلومتر تا مرکز شهر لارا و 10 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله داشته و تمامی پرسنل خوش برخورد و حرفه ای هتل دلفین می‌ توانند به زبان ‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی و فرانسه با شما صحبت کنند.


جالب است بدانید که بر اساس آمار وب سایت تریپ ادوایزر و بر طبق نقد و بررسی و نظرات و امتیازات کاربران این هتل هشتمین هتل برتر آنتالیا در محدوده هتل های شهر آنتالیا و لارا بشمار می رود و امتیاز بسیار خوبی هم دریاف کرده است و همچنین بعنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال 2013 میلادی به انتخاب کاربران بوده است

هتل دلفین امپریال

قیمت تور آنتالیا هتل دلفین امپریال

قیمت تور آنتالیا هتل دلفین امپریال موضوع اصلی بحث است که در ادامه به آن می پردازیم؛ اما این نرخ با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز شما کاملا متفاوت محاسبه می شود.

در کل قیمت تور آنتالیا ترکیه براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز و امارات) به مقصد شهر آنتالیا و قیمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغییر می باشد و شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر بسزایی در قیمت تور مسافرتی شما دارند.

تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می کنید نیز می توانند قیمت ها را دستخوش تغییراتی چشمگیر کند و همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور آنتالیا هتل دلفین امپریال نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد، چرا که بعضی آژانس ها با ارائه تور ارزان و بی کیفیت تنها باعث به هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران میشوند.

اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر بصورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک مثل همین هتل دلفین امپریال باشید.

چرا که مسافرانی که میخواهند به اینجا بروند به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره از جذابیت سفرتان به شدت کم می کند و در این صورت بنا به شرایط مالی خود شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید بهتر باشد.

قیمت تور آنتالیا هتل دلفین امپریال

قیمت اتاق های هتل دلفین امپریال آنتالیا


هتل دلفین دارای اتاق ‌های فوق لوکس، اتاق‌ های خانوادگی، اتاق ‌ها و سوئیت ‌های لاگون در کنار استخر و... می باشد. تمامی اتاق‌ های شیک دلفین امپریال لارا دارای طراحی معاصر و بی نظیری هستند و همه اتاق ‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌ های ماهواره‌ای، اینترنت بی ‌سیم، مینی بار، حمام خصوصی، سشوار و دیگر امکانات می باشند.

خوب هتل مجلل دلفین امپریال در مجموع دارای 650 اتاق و 1625 تخت‌ خواب است که به شرح زیر تقسیم می ‌شوند:

  • 505 اتاق ویژه با متراژ 35 متری که دارای بالکن و چشم انداز دریا و دشت می ‌باشند.
  • 21 اتاق LAGOON با متراژ 36-40 متری با چشم انداز استخر که دارای تراس شخصی هستند.
  • 38 اتاق خانوادگی با متراژ 56 متری که دارای 2 اتاق خواب می ‌باشند. (اتاق پدر و مادر + اتاق کودکان)
  • 14 سوییت 58 متری که دارای تراس و جکوزی اختصاصی هستند.
  • 64 سوییت کوچک 45 متری که دارای دو بالکن مجزا می‌باشند.
  • 8 اتاق 45 متری ویژه معلولین که دارای دو بالکن مجزا می‌باشند.
  • هتل همچنین دارای اتاق CONNECTION هم می ‌باشد که شامل دو اتاق ویژه است که با یک در به هم متصل شده‌اند.

در آخر در مورد قیمت اتاق های هتل امپریال لارا هم باید بگوییم که از شبی 1,500,000 تومان شروع می شود تا به بالا که بسته به خدمات و امکاناتی که دریافت می کنید متغییر می باشد؛ اما لازم به ذکر است که قیمت اتاق ها حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید. در ادامه هزینه رزرو اتاق در هتل دلفین امپریال با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

قیمت اتاق های هتل دلفین امپریال آنتالیا

امکانات و خدمات هتل دلفین امپریال آنتالیا


میهمانان هتل دلفین ایمپریال لارا این امکان را دارند که بعد از ورزش در بدنسازی مجهز هتل به سونا بروند و بدن خود را ریلکس و سم زدایی کنند. همچنین حمام ترکی واقع در مرکز آبگرم دلفین امپریال لارا مکانی عالی برای استراحت شماست.

خدمات ماساژ در مرکز آبگرم بشما ارائه می شوند و در این هتل به کودکان توجه بسیار زیادی شده است و انواع بازی ها و سرگرمی های برای کودکان و بزرگسالان تهیه و تدارک دیده شده است.

همچنین یکی از استخرهای فضای باز این هتل در ایام عید نوروز دارای آب گرم (با درجه 28) برای رفاه حال میهمانان خواهد بود. برنامه ها و فعالیت های تفریحی متنوع هتل دلفین ایمپریال لارا اوقات خوشی را برای شما در بازه زمانی اقامتتان به ارمغان می آورند.

تیم سرگرمی هتل در طول روز انواع مسابقات ورزشی و بازی های استخری، و شب هنگام انواع نمایش ها، برنامه های کمدی، مهمانی ها و نمایش های آکروباتیک را برای شما برگزار می کند.

امکانات و خدمات هتل دلفین امپریال آنتالیا

در ادامه اگر ترجیح می دهید تعطیلاتی پر جنب و جوش تر داشته باشید می توانید وقت خود را در زمین های والیبال، بسکتبال، مینی فوتبال و تنیس سپری نمایید، در بازی های والیبال ساحلی شرکت کنید یا در مرکز ورزش های آبی روزی هیجان انگیز را تجربه کنید.

هتل دلفین ایمپریال لارا علاوه بر تدارک دیدن تمامی این برنامه های متنوع و سرگرم کننده، برای مشغول کردن فرزندانتان نیز تسهیلاتی بی نظیری تعبیه کرده است.

این تسهیلات عبارتند از: برنامه های تفریحی کودکان و نوجوانان، مینی کلوب ( کودکان 4 الی 12 ساله )، تین کلوب ( نوجوانان 13 الی 17 ساله )، شهربازی، مینی دیسکو، سینما و منوی کودکان، منوی ویژه ی کودک در رستوران کودکان، استخر های سرپوشیده و روباز کودکان، کافه ی ویژه کودکان و اتاق های خواب و... همچنین سالن بازی، کافه اینترنت و سالن سینما از دیگر امکاناتی هستند که هتل دلفین ایمپریال لارا برای رفاه و سرگرمی شما فراهم کرده است.

آفر تور آنتالیا هتل دلفین امپریال

آفر ویژه تور آنتالیا یا تورهای لحظه آخری آنتالیا گزینه های ارزانی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ باید بگوییم که خوب آفرهای تور تخصصی آنتالیا در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و استثنایی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف آنتالیا شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که شما تور آنتالیا هتل دلفین امپریال لارا را درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر آنتالیا بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.


در ادامه پیشنهاد مجموعه مسافرتی نامی گشت این است که همیشه برای اطلاع از آفر تور آنتالیا و یا خرید تور لحظه آخری آنتالیا یا هر مقصد دیگری لازم است به روز باشید! اگر قصد سفر به این مقصد را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری آنتالیا یا همان آفرها مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در اینستاگرام نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور آنتالیا هتل دلفین امپریال و دیگر هتل های این شهر مطلع شوید. برای خرید تور آنتالیا، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور آنتالیا را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از وبسایت مجموعه ما خریداری کنید.

آفر هتل دلفین امپریال

تور آنتالیا هتل دلفین امپریال از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنتالیا بصورت پیش فرض، از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است بنابراین شما تور آنتالیا هتل دلفین امپریال از تهران و شهرستان ها را می توانید تهیه کنید و ضمنا امکان تغییر زمان تورهای آنتالیا به زمان دلخواه شما نیز امکان پذیر است.

در حال حاضر بلیط پرواز تهران آنتالیا را می ‌توانید از چندین ایرلاین داخلی و خارجی معتبر خریداری کنید که از مهمترین شرکت های هواپیمایی خارجی می ‌توان به هواپیمایی پگاسوس، هواپیمایی ترکیش ایرلاین، هواپیمایی سان اکسپرس، هواپیمایی قطر ایرویز و هواپیمایی امارات اشاره کرد.

همچنین شرکت های هواپیمایی داخلی مانند ماهان، ایران ایر، کیش ایر، تابان و قشم ایر و… هم به آنتالیا پرواز دارند اما نکته مهمی که باید بدانید این است که گاها بعضی از پروازها در فرودگاه های اطراف و نزدیک شهر مقصد فرود می آیند و سپس مسافران با ترانسفر زمینی به آنتالیا منتقل می شوند که عموما پروازهای ایرانی جزو این دسته پروازها هستند که در فرودگاه آنتالیا فرود نمی آیند ولی پروازهای ترک مستقیم در فرودگاه آنتالیا می نشینند.

سوال بیشتر مسافران از نامی گشت این است که آیا پرواز ایرانی به آنتالیا انتخاب کنیم یا پرواز ترک؟ خوب در خصوص این سوال باید بگوییم که همه چیز بستگی به سلیقه، بودجه و زمان شما دارد. سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم (ترک) مزایایی نسبت به پرواز ایرانی دارد، از مزایای این پروازها می توان به فرود مستقیم در فرودگاه آنتالیا، کیفیت پرواز بالاتر، خدمات عالی در طول سفر و... اشاره نمود که البته اساسی ترین و راحت ترین نکته در این میان فرود پرواز در فرودگاه آنتالیا است که شما به راحتی می توانید به هتل بروید و در زمانتان صرفه جویی کنید.

در ایرلاین های داخلی هم اصلی ترین مزایایی که دارد ارزان بودنش است که بیشتر مسافران با توجه به بودجه خود این شرکت های هواپیمایی را انتخاب می کنند.

منبع : تور آنتالیا هتل دلفین امپریال

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه