loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 853
چهارشنبه 13 مرداد 1400 زمان : 13:44

تور آنتالیا محبوب ترین تور در بین ایرانیان است. آنتالیا پرطرفدارترین شهر ساحلی در ترکیه است که توانسته بهترین هتل های ترکیه و حتی اروپا را به خود اختصاص بدهد و بیشترین مسافران ایرانی از تمامی شهرهای کشورمان که قصد سفر به ترکیه و شهرهای ساحلی را دارند آنتالیا و تورهای آنتالیا انتخاب اولشان بشمار می رود.

از جمله تفریحات مهیج آبی که میتوانید در آنتالیا تجربه اش کنید می توان به: پارک های آبی گوناگون، غواصی، کشتی سواری، رفتینگ آنتالیا، فلای بورد، پاراسل و جت اسکی و... اشاره کرد.

همچنین در اطراف این منطقه توریستی و شگفت انگیز کلی مناظر بکر و طبیعی همچون آبشار دودن و نیز جاذبه های تاریخی مثل تئاتر رومی و موزه باستان شناسی وجود دارد.

تور آنتالیا از اصفهان

جالب است بدانید که تور آنتالیا از اصفهان را روزانه میلیون ها کاربر ایرانی در گوگل سرچ می کنند تا بتوانند مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تور آنتالیا از اصفهان را از آژانس با تجربه و منتخب خود خریداری نمایند.

بنابراین سعی کنی هوشمندانه آژانس خود را جهت خرید تور مورد نظرتان انتخاب کنید تا هم بهترین نرخ تور آنتالیا از اصفهان نصیب شما شود و هم از قیمت و امکانات و تمامی تفریحات در تور آنتالیا از اصفهان نهایت لذت را ببرید.

مجموعه مسافرتی نامی گشت به صورت مفصل سعی کرده تا درباره تمام سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده پاسخ بدهد و از آنجا به بعد حق انتخاب و تصمیم گیری با خود شما مسافر محترم می باشد که تور آنتالیا از اصفهان خود و خدمات گردشگری را از کدام آژانس مسافرتی تهیه نمایید.

تور آنتالیا از اصفهان هوایی

اگر ترجیح می دهید مثل اکثریت گردشگران از میان تورهای هوایی ترکیه، تور آنتالیا از اصفهان هوایی را انتخاب کنید، شما دو تا راه در پیش رو خواهید داشت .

اول اینکه بلیط هواپیمای خارجی مثل ترکیش را خریداری کنید و مستقیم به مقصد فرودگاه آنتالیا برسید که امکان دارد کمی هزینه بر برایتان باشد و دوم اینکه اگر قصد دارید هزینه بیشتری را پرداخت نکنید.

پروازهای داخلی را خریداری کنید، منتها باید توجه داشته باشید که پروازهای ایرانی به فرودگاه دنیزلی و اسپارتا خواهند رفت و از آنجا 3 الی 4 ساعت به صورت زمینی شما در راه هستید که شاید کمی خسته کننده برایتان باشد.

تور آنتالیا از اصفهان هوایی

پروازهای ترک مثل ترکیش ایرلاینز، سان اکسپرس، پگاسوس، فری برد، کورندون، تیلویند که مقصد نهایی آنها فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا می باشد، لازم است که در یکی از شهرهای قاضی آنتپ یا آدانا به مدت تقریبی 45 دقیقه لندینگ و فرود داشته باشند (البته در این زمان مسافران اجازه خروج از هواپیما را ندارند) و پرواز دقیقا بعد از 45 دقیقه مجددا به سمت فرودگاه آنتالیا پرواز خواهد کرد.
در ضمن بعضی پروازها هم به فرودگاه قاضی پاشا که فرودگاه اصلی شهر آلانیا بشمار می رود پرواز دارند که این فرودگاه نیز در فاصله تقریبا 2 ساعتی از هتل های شهر آنتالیا قرار گرفته است و مزیت اصلی این فرودگاه این است.

که نیاز به فرود در شهر واسطی نداشته و پرواز از فرودگاه های ایران به صورت مستقیم به قاضی پاشا انجام میگردد و شما عزیزان اگر قصد سفر به هتل های نزدیک به آلانیا و بلک را دارید، انتخاب این فرودگاه بهترین انتخاب برای شما مسافران تور مسافرتی آنتالیا از اصفهان خواهد بود.

تور آنتالیا از اصفهان زمینی

حالت دوم سفر از تور آنتالیا که برای دوستداران سفرهای زمینی جالب توجه است، تور آنتالیا از اصفهان زمینی می باشد که شهروندان اصفهانی میتوانند هم با ماشین های شخصی خود به این منطقه سفر کنند هم با اتوبوس به این حالت که برای رسیدن به شهر آنتالیا از هر نقطه ای از ایران باشید.

براحتی میتوانید خود را به مرز بازرگان در تبریز، مرز رازی در خوی و مرز سرو در ارومیه برسانید و بعد از رد شدن از مرز این امکان را دارید که سفر خود را به کشور ترکیه و بعد از آن به سمت شهر آنتالیا ادامه بدهید و از طبیعت زیبای جاده ها نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا از اصفهان زمینی

ضمنا برای رزرو هتل در آنتالیا هم نگران نباشید، چرا که برای رزرو هتل محل اقامت خود می توانید با شرکت خدمات مسافرتی نامی گشت هماهنگ شوید و بسته به نوع سلیقه و بودجه خود بهترین هتل را با بهترین قیمت از ما خریداری کنید و از تور آنتالیا زمینی از اصفهان خود کلی لذت ببرید.

همچنین توجه داشته باشید که در شرایط نرمال و طبیعی تورهای گروهی زمینی آنتالیا از بیشتر شهرهای ایران نیز به صورت منظم در فصل اردیبهشت هر هفته انجام می شود که می توانید در تور زمینی آنتالیا از اصفهان نیز همراه مجموعه ما باشید و از خدمات فوق العاده ایی که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد، نهایت استفاده را ببرید.

قیمت تور آنتالیا از اصفهان چقدر است؟

تور آنتالیا از اصفهان با قیمت ‌های مختلفی در طول هفته برگزار می‌ شوند، اگر ساکن شهر اصفهان هستید، قیمت‌ های تور آنتالیا از این شهر بسیار متنوع می باشند و با هر بودجه‌ ای دستتان برای انتخاب تور مسافرتی کاملا باز است. شما شهروندان اصفهانی هر چه خدمات بیشتری در تور بخواهید، قیمت آن گران ‌تر برایتان تمام خواهد شد.

در مجموع قیمت تور آنتالیا به عوامل مختلفی از جمله نوع سفر (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله تردد (اتوبوس یا هواپیما)، تعداد روزها و شب ‌های اقامت، محل اقامت (هتل های آنتالیا، هتل آپارتمان، مسافرخانه، خوابگاه و...)، وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار یا شام)، برنامه‌ های تفریحی تور و... بستگی دارد.

تور آنتالیا از اصفهانلحظه آخری

اما این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه سفر به این شهر بصورت هفتگی است پس قطعا ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید! چرا که مسافرانی که قصد دارند به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل های این شهر هستند .

عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره به شدت از لذت و جذابیت سفرتان کم می کند و در این صورت پیشنهاد ما این است که مقصد دیگری را انتخاب کنید برایتان بهتر باشد.

تور آنتالیا از اصفهان لحظه آخری و ارزان

در ابتدا مهم است بدانید که برای خرید تور آنتالیا از اصفهان لحظه آخری و ارزان یا هر مقصد دیگری لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر ساحلی را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری این مقصد از سراسر ایران مطلع شوید.

با عضویت در اینستاگرام نامی گشت می توانید از آخرین اخبار تور لحظه آخری آنتالیا از اصفهان و سایر مقاصد باخبر شوید. در ضمن برای خرید تور آنتالیا، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور ترکیه آنتالیا را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از شهر مبدا خود رزرو یا خریداری کنید.

تور آنتالیا از اصفهان ارازن و لحظه آخریمنبع : تور آنتالیا از اصفهان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه