loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 61
شنبه 5 تير 1400 زمان : 12:25

تور قشم از جمله سفرهایی است که جاذبه‌ های خیره‌ کننده ‌و بکرش بی شک شما را شگفت ‌زده می کند. وجود سواحل نیلگون و بازارهای محلی و غذاهای جنوبی به ‌قدری جذابیت دارند که شما را وسوسه می کند که مجدد برای گشت ‌و گذار و سفر به این جزیره سحرآمیز برنامه ریزی کنید. اگر به دنبال فضای جدید و خاص درعین‌ حال دنج با کلی فرهنگ جالب هستید پیشنهاد ما پیاده ‌روی به سمت دره ستارگان و روستای جاهکوه و قایق ‌سواری در منطقه‌ جنگل حرا می باشد و اگر هم میخواهید آدرنالین خونتان رو بالا ببرید، تفریحات آبی تور قشم تابستان 1400 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مزیت سفر با تورهای تابستانی قشم نسبت به دیگر سفرهای داخلی این است که فاصله بین شما با زندگی پرجنب و جوش و محلی بومیان این منطقه بسیار کم می شود و به راحتی این امکان را دارید که زندگی بومیان این منطقه را از نزدیک لمس کنید که این تجربه بسیار دوست داشتنی و فوق العاده است.

لازم به ذکر است که قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس نامبرده میشود که با اندازه ای تقریبا 3 برابر جزیره کیش جاذبه های بکر و جذاب را در خود جای داده است. شما در تور قشم می توانید از مناطق قشم، درگهان، سوزا و لافت بسیاز زیبا دیدن کنید و لذت ببرید. همچنین در قشم سیتی سنترها، قلعه پرتغالی ‌ها و پارک زیتون و مراکز تفریحی و مراکز خرید لوکسی قرار دارند که در نوع خودشان منحصر به فردند. در تور قشم تابستان 1400 حتما از درگهان که بهشت دوستداران خرید دیدن کنید. در ادامه تورهای امسال سلام پرواز، توسط کارشناس حرفه ای و کار درست انتخاب و تدارک دیده شده اند که در طیف وسیعی در بالای همین صفحه قابل مشاهده هستند و شما می توانید بنا به بودجه و سلیقه خود انتخاب های متنوعی داشته باشید.

قیمت تور قشم تابستان 1400


لازم به ذکر است که قیمت تور قشم به زمان سفر، نوع تور (هوایی – زمینی)، نوع هتل انتخابی شما و دیگر موارد بستگی دارد. تور قشم در برخی از ایام سال از جمله پاییز و زمستان گران ‌تر میشود و همچنین اگر قصد رزرو تور هوایی قشم با یک هتل خوب 5 ستاره را داشته باشید، باید هزینه بیشتری نسبت به تور قشم زمینی روی هتل 3 ستاره بپردازید. در ادامه اگر سفر با تورهای زمینی را انتخاب کردید بدانید که نرخ تور قشم با قطار بسته به بلیط رفت و برگشت و هتل محاسبه می شود و اینکه هزینه بلیط تهران بندرعباس به نوبه خود با توجه به کیفیت قطار متغیر می باشد و همین موضوع می تواند تغییراتی در قیمت تور قشم شما ایجاد نماید. حال اگر سفر هوایی را انتخاب کنید باز هم قیمت تور تابستان قشم به نرخ بلیط هواپیما و همچنین هتلی که رزرو کردید ارتباط مستقیم دارد. توجه داشته باشید که با توجه به گرمای قشم در تابستان این احتمال وجود دارد که قیمت تورها بصورت محسوسی کاهش پیدا کند.

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی قشم


جنوب کشورمان در بازه زمانی فصل تابستان بسیار گرم می باشد و قشم نیز از این قاعده مستثنی نیست. به علت گرمای شدید این جزیره، تابستان‌ های قشم بسیار خلوت می شود و تور تابستان قشم هم بیشتر برای دل کندن از شلوغی شهر و پناه بردن به آرامش جزیره گزینه ای عالی و مناسب است. به هر حال اگر تابستان را برای خرید تور قشم انتخاب کرده ‌اید، نیمه اول تیر و ماه شهریور شرایط آب و هوایی بهتر و مهتدل تری دارند. خوب لازم به ذکر است که ظرفیت تور قشم در فصل تابستان معمولا پر نمی ‌شود و به دلیل استقبال نه چندان زیاد گردشگران و مسافران، قیمت این تور اصولا پایین است و شما می توانید سفری ارزان را تجربه کنید. در نتیجه شما با تغییر قیمت چندانی روبرو نخواهید شد و حتی یکی دو روز قبل از تاریخ سفرتان هم می ‌توانید جهت خرید تور قشم تابستان 1400 خود اقدام نمایید.

تور لحظه آخری و ارزان قشم ویژه تابستان 1400


اگر تجربه رزرو تورهای لحظه آخری را داشته باشید قطعا میدانید که رزرو این دسته تورها هم سخت است و هم آسان! خوب بی شک بارها برایتان اتفاق افتاده که آژانس ‌ها مسافرتی با عنوان " تور آف خورده قشم "، " آفر تور قشم ویژه تابستان " یا " تور قشم لحظه آخری و ارزان قشم " تبلیغاتی برای شما ارسال می ‌کنند که نرخ‌ های آن ‌ها غالبا تفاوت زیادی با نرخ ‌های بازار دارد. خوب بعضی آژانس ‌های مسافرتی اتاق ‌های هتل را اصطلاحا گارانتی می‌ کنند، یعنی تعدادی یا کل اتاق ‌های یک یا چندین هتل را برای یک سال رزرو میکنند، بنابراین آژانس آزاد است اتاق ‌ها را به نرخ انتخابی خود برای مسافرانش رزرو یا به فروش برساند. خوب طبیعتا در فصل‌ هایی که تعداد مسافران کم میشود، آژانس ‌ها برای اینکه متضرر نشوند تصمیم میگیرند که اتاق‌ ها را با قیمتی ارزان تر ارائه کنند.

به همین ترتیب امکان چارتر کردن پرواز هم برای آژانس ‌ها امکان پذیر است که این مفهوم نیز به این معناست که آژانس می ‌تواند صندلی ‌ها یا اصطلاحا سیت‌ های پرواز را از قبل رزرو کرده است را همانند هتل در فصل‌ هایی که ترافیک مسافران کم می شود، برای این که پروازها با صندلی‌ های خالی حرکت نکنند با قیمت ‌هایی بسیار پایین به شما عرضه می کنند. بنابراین بهترین زمان ‌برای اخذ تور لحظه آخری قشم از اواسط بهار است تا اواسط تابستان، راستی توجه داشته باشید که در این مدت آب هوای قشم در طول روز به شدت گرم بوده و برای گشت و گذار چندان مناسب نیست، ولی برای خرید، استراحت و گشت ‌های شبانه غالی است.

بهترین جاذبه های گردشگری در تور قشم تابستان 1400


اگر قصد سفر به این جزیره زیبا و قشم گردی را دارید، مطمئن باشید که به طیف وسیعی از تفریحات و جاذبه های پر بازدید قشم دسترسی خواهید داشت. علاوه بر بازدید از جاذبه ‌های طبیعی گردشگری و خرید از بازارهای سنتی و مدرن این منطقه این امکان را دارید که در این جزیره زیبا به تفریحات مختلف و پرطرفداری بپردازید و از امکانات تفریحی دریایی، پارک ‌ها، رستوران ‌های سنتی، غذاهای محلی، جنگ‌ های شبانه و کنسرت ‌های در حال برگزاری به‌ خصوص در ایام جشنواره تابستانی قشم کلی لذت ببرید. اما شاید بدک نباشد برای شروع این سفر اطلاعاتی از بهترین جاذبه های گردشگری در تور قشم تابستان داشته باشید تا با برنامه ریزی دقیق بتوانید از تمامی آنها بازدید کنید.

  • جنگل حرا قشم


اولین جای دیدنی قشم که به شما معرفی می‌ کنیم، جنگل زیبای حراست. جنگل حرا دقیقا در قسمت شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و سطح آب این جنگل در حالت عادی در حدود 1 و نیم متر می باشد. اما در زمان مد دریا، درختان این جنگل به زیر آب می ‌روند و هجوم ماهی ‌ها در حالت مد، آن را به منطقه ای مناسب جهت ماهیگیری تبدیل می‌ سازد. ضمنا حالت جزر و مد در این جنگل‌ ها هر 6 ساعت یکبار اتفاق می ‌افتد و جذابیت آن زمانی است که در حالت جزر، به نظر میرسد که این درختان در زمینی خشک رشد کرده ‌اند. در ادامه برای اقامت در اطراف این منطقه می ‌توانید از خانه ‌های بوم گردی و با صفای نزدیک به آن بهره مند شوید و یا در کنار این زیبایی‌ های طبیعی کمپ بزنید و مدتی را دل طبیعت زیبای آن بگذرانید.

  • جزیره هنگام قشم


جزیره هنگام از جاذبه های مشهور این مقصد است که درست در جنوب مرکزی جزیره قشم و در حد فاصل 2 کیلومتری این جزیره و در جلوی روستای شیب دراز قرار گرفته است. جزیره هنگام که قدیمی‌ ترها به آن " هنجام و هنیام " هم می ‌گفتند یکی از این جزیره‌ ها بشمار می رود که در جنوب قشم قرار دارد. ضمنا 50 کیلومتر مربع مساحت دارد و پر است از معادن نمک، خاک و سرب. همچنین تفریح غواصی یکی از تفریحات مورد علاقه‌ گردشگران جزیره هنگام محسوب شده و حیات وحش هنگام هم در نوع خود بی نظیر است مثلا پرنده‌ ها، آهوان، دلفین‌ ها و … همگی شما را مجذوب می کنند. شما از روستای شیب ‌دراز می ‌توانید با قایق به سمت هنگام بروید؛ شیب‌ دراز روستایی چشمنواز است که لاک ‌پشت‌ ها و قورباغه ‌های بامزه ‌ای که در بهار و تابستان تخم می ‌گذارند و همین موضوع باعث شده که به یک جاذبه طبیعی محبوب در میان مسافران بدل شود.

  • دره‌ ستارگان قشم

بومیان قشم بر این اعتقاد هستند که ستاره ‌ای از آسمان به زمین افتاده و این دره‌ های شگفت انگیز صخره ‌ای را خلق کرده است؛ دره ‌ای که انگار سیاره‌‌ دیگری می باشد، البته که این صخره‌ های جذاب نتیجه‌ فرسایش چندین ‌‌ساله هستند و از ترکیب آهک، رُس و سنگ شنی بوجود آمده اند. اگر از صخره ‌ها بالا بروید، لایه‌ های کوه ‌های صخره‌ ای را که در آنها صدف ‌های دریایی وجود دارد به‌ خوبی می بینید. افراد بومی و محلی معتقدند که این صخره‌ ها پر از ارواح می باشند و در نهایت شما با قدم گذاشتن به این منطقه که پر از رویا و خیال است به کشف ناشناخته های آن می پردازید؛ با ورود به این دره انگار یکی از نقاشی ‌های سالودور دالی را مشاهده می کنید.

  • جزیره‌ ناز قشم


از مکان های جذاب و دیدنی جزیره قشم جزایر اطراف آن و یکی از بهترین‌ هایش جزایر ناز می باشد. جزیره ناز 22 کیلومتر با قشم فاصله دارد و شما عزیزان در اینجا زیبایی های منحصر به فردی همچون صدف ‌های رنگارنگ وعروس‌ های دریایی در ساحل را می بینید که انتظارتان را می ‌کشند و نیز می ‌توانید با پاى پیاده یا ماشین ‌تان به اندازه یک کیلومتر در آب ‌هاى خلیج فارس پیش ‌روی کنید. اگر هم اهل غواصی هستید، سایت ‌هاى بکر و منحصر به فردی براى غواصى در محدوده جزیره میزبان شما هستند.

  • تنگه‌ چاه کوه قشم


تنگه‌ طبیعی و زیبای چاه کوه یکی از جاذبه های گردشگری و بکر قشم است که به معنای واقعی کلمه، کوهی است با چاه‌ هایی موجود در آن که شما را حیرت زده می کند. در ورودی تنگه، چاه‌ هایی وجود دارد که در ابتدای تنگه گشاد است اما به ‌مرور تنگ می ‌شود. در بعضی بخش های آن، دیواره‌ های تنگه به هم برخورد میکنند و اینکه مشابه دره‌ ستاره‌ ها، این تنگه هم نتیجه فرسایشی است که آب باران و سنگ ‌های رسوبی بوجود آمده است.

منبع: تور قشم تابستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه