loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 37
يکشنبه 6 تير 1400 زمان : 12:32

هتل تکسیم اسکوئر استانبول (Taksim Square Hotel) که به آن هتل اوتمان پالاس استانبول و هتل اوتمان پالاس تکسیم اسکوئر استانبول هم می گویند، در اصل یک هتل 4 ستاره و محبوب در استانبول می باشد که در قلب تپنده این شهر یعنی محله تکسیم قرار گرفته است.

هتل تکسیم اسکوئر استانبول چند قدم با میدان تکسیم و خیابان استقلال معروف فاصله دارد و ایستگاه مترو تکسیم هم در نزدیکی آن قرار گرفته است.

همچنین هتل تکسیم اسکوئر با میدان تکسیم به اندازه 1 دقیقه پیاده روی، با کاخ دلمه باغچه به اندازه 20 دقیقه پیاده روی، با برج گالاتا به اندازه 22 دقیقه پیاده روی، با پل گالاتا به اندازه 31 دقیقه پیاده روی، با بازار ادویه استانبول به اندازه 36 دقیقه پیاده روی، با بازار بزرگ استانبول به اندازه 43 دقیقه پیاده روی، با خیابان استقلال به اندازه 4 دقیقه پیاده روی، با ورزشگاه وودافون استانبول به اندازه 14 دقیقه پیاده روی، با موزه پرا به اندازه 14 دقیقه پیاده روی و با میدان امینونو به اندازه 33 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

لازم به ذکر است که هتل تکسیم اسکوئر استانبول با ماشین با فرودگاه استانبول حدود 49 دقیقه و با فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول حدود 61 دقیقه فاصله زمانی دارد.

تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر

قیمت تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر

قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی همچون مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره ‌های هتل و انتخاب ایرلاین (داخلی – خارجی) و امکانات و خدماتی که درخواست دارید، بستگی دارد.

برای مشاهده قیمت روز تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر تنها کافیست که مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور استانبول نامی گشت جستجو کنید.

درست بعد از جستجو فهرستی از آخرین قیمت تورهای استانبول بر اساس هتل ‌های درخواستی برای اقامت به شما نشان داده می ‌شود و شما مسافران عزیز این امکان را دارید که متناسب با نیاز خود، بهترین تورها با بهترین هتل ‌های استانبول را انتخاب کنید و سفری دلچسب و به یادماندنی را آغاز کنید.

قیمت تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر

قیمت اتاق های هتل تکسیم اسکوئر استانبول

اول از همه لازم است که اطلاعاتی از اتاق های این مجموعه اقامتی پرطرفدار داشته باشید تا با دید کامل بتوانید تصمیم گیری نمایید.

خوب برای رزرو اتاق در این هتل، 4 انتخاب مختلف را پیش رو دارید که در اینجا فهرستی از انواع اتاق و مشخصات هر کدام را برای شما گرد آورده ‌ایم:

  • اتاق لوکس دو نفره با منظره پارک: این اتاق 24 متر مربع مساحت دارد و شامل یک تخت خواب بزرگ دو نفره و یک تخت خواب تک نفره اضافی است که در صورت درخواست مسافران برای مهمان به آن افزوده خواهد شد. این اتاق رو به پارک زیبای گزی میدان تکسیم قرار گرفته است.
  • اتاق لوکس دو نفره با منظره باغ: مساحت این اتاق 22 متر مربع است. یک تخت خواب بزرگ دو نفره دارد و امکان افزودن تخت سوم برای مهمان نیز وجود دارد.
  • اتاق لوکس دو نفره با منظره دریا: این اتاق زیبا 25 متر مربع مساحت دارد و منظره آن رو به تنگه بسفر است. شامل یک تخت خواب بزرگ دو نفره است و امکان اضافه شدن نفر سوم به عنوان مهمان نیز وجود دارد.
  • سوئیت با منظره تنگه بسفر: 40 متر مربع مساحت دارد و شامل یک تخت خواب بزرگ دو نفره به همراه یک کاناپه تخت ‌خواب ‌شو است. ظرفیت اتاق 3 نفر است اما امکان پذیرش یک نفر مهمان را دارد. پنجره‌های بزرگ این سوئیت منظره پانارومیک زیبایی از دریا را به مسافران ارائه می کند.

قیمت اتاق های تکسیم اسکوئر

قابل ذکر است که تمامی اتاق‌ ها شامل امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. در ادامه برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی حدودا 2،083،333 IRR شروع می شود که این قیمت براساس میانگین اتاق های استاندارد گردآوری شده است.

در ادامه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 4 ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل تکسیم اسکوئر استانبول با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل تکسیم اسکوئر استانبول

هتل دارای 88 اتاق در 9 طبقه است که با آسانسور می توان به آنها دسترسی یافت. پذیرش به صورت 24 ساعته فعالیت دارد که همین موضوع، چک این و چک اوت را آسانتر می کند.

امکانات رفاهی هتل شامل: اتاق رختکن، سرویس نگهداری چمدان، صندوق امانات و صرافی و... است.

دسترسی به اینترنت وای فای در بخش های عمومی به میهمانان این اجازه را می دهد تا در تعطیلات نیز به اینترنت متصل باشند. همچنین میهمانانی که با اتومبیل به هتل می آیند هم این امکان را دارند که وسایل نقلیه خود را با هزینه ای در پارکینگ پارک نمایند.

از دیگر امکانات هتل تکسیم اسکوئر می توان به خدمات امنیتی 24 ساعته ، خدمات کرایه اتومبیل، سرویس ترانسفر، سرویس اتاق (با هزینه)، خدمات خشکشویی و اتوبوس شاتل و... اشاره نمود.

امکانات و خدمات هتل تکسیم اسکوئر استانبول

همچنین یک کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل تکسیم اسکوئر استانبول وجود دارد. امکان دسترسی به وای فای رایگان در هتل تکسیم اسکوئر استانبول فراهم است و نیز یک رستوران و کافه در هتل تکسیم اسکوئر استانبول تعبیه شده که هر روز صبح یک صبحانه سنتی و ترکی به سبک سلف سرویس برای میهمانان هتل سرو می شود .

در کنار آن نان هایی که در اجاق پخته می شوند نیز برای شما سرو می شود. امکان رزرو غذا در اتاق شخصی مهمانان فراهم است و نیز خدمات خشکشویی و خدمات رزرو بلیط جاذبه های گردشگری استانبول به میهمانان هتل تکسیم اسکوئر استانبول ارائه می شود.

خدمات اتاق استانبول تکسیم اسکوئر

در هتل تکسیم اسکوئر استانبول 88 اتاق برای اقامت شما در نظر گرفته شده که اتاق های هتل تکسیم اسکوئر استانبول به زیبایی به سبک مدرن دیزاین شده اند و دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و گاو صندوق و... هستند.

هر کدام از اتاق های هتل تکسیم اسکوئر یک حمام شخصی با امکاناتی مثل سشوار و وسایل بهداشتی رایگان هستند و بعضی از اتاق های آن به تنگه بسفر نیز چشم انداز دارند.

اقامت در هتل تکسیم اسکوئر استانبول مناسب آن دسته از گردشگرانی است که قصد رزرو یک هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تکسیم استانبول را دارند.

آفر تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود .

که شامل تخفیف های ویژه و وسوسه انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل تکسیم اکسپرس درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر این شهر مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما علاقه مندان پیشنهاد می شوند.

آفر تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر

در ادامه پیشنهاد نامی گشت این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استانبول لازم است که همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این مقصد و اقامت در این هتل را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای مسافرتی استانبول مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر و سایر مقاصد و هتل های این شهر مطلع شوید.

برای خرید تور استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل تکسیم اسکوئر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه