loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 182
شنبه 1 خرداد 1400 زمان : 18:11

هندوستان، کشوری که نامش با فرهنگ، تاریخ و معنویت درآمیخته است. تور هند تابستان 1400 بهترین فرصت است که کشور یوگا، شطرنج، بالیوود و امپراطوری ‌های کهن را از نزدیک ببینید و شگفت زده شوید.

اینجا درست سرزمین پرجنب و جوشی است که جاذبه ‌های بی ‌انتها و طبیعت بکرش هر بیننده ‌ای را مجذوب خود میکند. هندوستان با قرار گرفتن در قسمت جنوبی آسیا دارای آب و هوایی تقریبا معتدل را در تمامی فصول سال تجربه می کند؛ از این جهت در هر زمان از سال این امکان را دارید که به این کشور سفر نمایید.

این مقصد رنگارنگ و جذاب در فصل تابستان گرم و شرجی بوده و در پاییز و زمستان برخلاف بیشتر نقاط جهان هوایی معتدل و خنکی را داراست، به همین دلیل تور هند در نیمه دوم سال کمی گرانتر از سایر فصول ارائه می شود.

اما با در نظر گرفتن دو فاکتور آب و هوا و قیمت تور، بازه زمانی تابستان ارزانترین زمان سفر به هند بشمار می رود و شما با تور تابستان هند 1400 به هر منطقه هندوستان که قصد سفر داشته باشید برای شما شگفتی خاص خود را خواهد داشت و در ادامه از جمله محبوب ترین شهر های توریستی هندوستان آگرا، جیپور، گوآ، کشمیر، دهلی، واراناس (Bnara) نام دارند.

تورهند تابستان 1400

تور هند تابستان ۱۴۰۰ معمولا به صورت گروهی برگزار می‌ شود و برای سفر به هند حتما باید جهت اخذ ویزا توریستی هند اقدام نمایید و نیز در طول مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای شما جواب داده می ‌شود و این ویزا برای 30 روز اعتبار خواهد داشت. توجه داشتهب اشید که معمولا در طول سال تور هند تفاوت قیمتی چندان چشمگیری ندارد.

پیشنهاد ما این است که در هتل‌ های 3 ستاره هند اقامت نداشته باشید! چرا که کیفیت خوبی ندارند و در آخر اواسط اردیبهشت تا پایان شهریور ماه به عنوان ارزان ترین زمان سفر به هندوستان شناخته می گردد و نیز در این بازه زمانی شهرهای دهلی، آگرا و جیپور از همیشه خلوت تر می شوند و هزینه اقامت در هتل های هند نیز به شدت پایین می آید.

لازم به ذکر است که قیمت تور هند تابستان 1400 براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز داخلی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ایر ایندیا، جت ایرویز، ایندیگو و ...) به مقصد این کشور و قیمت هتل رزرو شده در هند بسیار متفاوت و متغییر می باشد و علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی هندوستان دارند.

تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می کنید، همه می تواند نرخ تور شما را دستخوش تغییراتی می کند و در بالای همین صفحه ما قیمت های مختلفی برای تورهای مسافرتی این کشور را خدمت شما علاقه مندان ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ضمنا نحوه تعیین قیمت هتل ‌های هند براساس نرخ دلار محاسبه میشود و در حال حاضر، فقط ایرلاین ماهان به سمت هند پرواز مستقیم دارد و پروازهای غیر مستقیمی در این مسیر وجود ندارد و در آخر مهم است بدانید که قیمت تور هندوستان از 310 دلار + قیمت بلیط شروع می شود.

قیمت تور گرجستان تابستان

آفر تور هند تابستان 1400

تور لحظه آخری هند یا آفر تور هند تابستان 1400 از عباراتی هستند که مطمئنا در ایام تعطیلات تابستانی ممکن است خیلی به گوشتان خورده باشد. این تورها در قالب تورهای ارزان قیمت هند در این بازه زمانی به فروش می رسند و هزینه آن ها در بعضی مواقع حتی تا 50 درصد هم تخفیف می خورند.

همچنین از مزایای تورهای لحظه آخری هندوستان ویژه تابستان این است که ارزان تر هستند و از طرفی معایب آن بدین شکل بوده که امکان دارد چند ساعت بعد از این اینکه تور مورد نظر را خریداری کرده اید زمان پروازتان باشد و شما می بایستی حداقل 2 تا 3 ساعت قبل، چمدان به دست و در فرودگاه حاضر باشید.

بنابراین پیشنهاد نامی گشت این است که در این مورد بسیار هوشمندانه و منطقی عمل کنید. لازم به ذکر است که مسافران ایرانی اکثرا از نقاط مختلفی برای سفر با آفر تورهای هندوستان آماده هستند.

تور لحظه آخری هند از تهران و تبریز یا تور لحظه آخری هند از شیراز هم برگزار می شود که در این موارد نرخ قیمت تور هند از نقاط مختلف کشور متفاوت خواهد بود.

آفر تورهند تابستان 1400

قیمت پرواز هند در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا لازم است اطلاعاتی مهم در خصوص پرواز هند داشته باشید. فروش بلیط هواپیما هند از مبدا تهران توسط شرکت های هواپیمایی ماهان، ایر عربیا، عمان ایر، قطر ایرویز، امارات، ترکیش، آئروفلوت، اوکراین و کویت و... انجام می گیرد.

همچنین برای پرواز مستقیم به سمت دهلی هند می توانید بلیط خود را برای روزهای شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه رزرو و خریداری کنید و مدت زمانی که شما در پرواز هستید بدون احتساب پیش آمدن مشکلات احتسابی، 3 ساعت و 50 دقیقه به طول می انجامد.

خوب همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد.

از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما دهلی بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما دهلی باشید! فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما دهلی لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست.

پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما دهلی را رزرو و خریداری نمایید.

قیمت پروازهند تابستان 1400

بهترین زمان خرید تور هند تابستان 1400

با توجه به این که ویزای کشور هند به 2 صورت فرودگاهی و لیبل صادر می شود و مدت زمان زیادی جهت اخذ ویزا توریستی را نمی طلبد، شما بعد از درخواست تنها مدت زمان 7 روز کاری را نیاز دارید که به درخواست ویزای هند شما جواب داده ‌شود.

این ویزا برای 30 روز معتبر است. به همین دلیل شما می توانید از 10 روز قبل از تاریخ سفرتان تور تابستان ۱۴۰۰ هند خود را رزرو یا خریداری نمایید.

اما نکته‌ ای که شاید کسی به شما نگویند این است که در " های سیزن " مالزی بهتر است بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌ تر می ‌شوید، هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می یابد و نیز برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید.

بهترین زمان خرید هند تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور هند کدامند ؟

  • شهربازی واندرلا در بنگلور

شهربازی واندرلا که در شهر بنگلور هند قرار دارد، درست در فاصله حدودا 1،000 کیلومتری بمبئی می باشد و به عنوان یکی از جذاب ترین شهربازی های این مقصد شناخته می شود. در این شهربازی یک بخش تفریحی خاص برای کودکان تعبیه شده است و گذشته از آن ها بیش از 60 بازی گوناگون برای هر رده سنی در آن وجود دارد.

که بعضی هایشان سرسره آبی و بعضی دیگر وسایل بازی مهیجی هستند و هر کدامشان سطح خاصی از هیجان را برای شما می سازد. توجه داشته باشید که شهربازی واندرلا هند شعبه های دیگری در شهرهای کوچی و حیدرآباد هم دارد. این را هم بدانید که شهربازی واندرلا هند همه روزه از ساعت 10 صبح تا بعد از ظهر باز است و بعد از آن تعطیل می شود.

بهترین تفریحات تورهند تابستان 1400

  • مانلی با کوه هایی پوشیده از درخت | Manali

یکی از مناطق شگفت انگیز هند که برای تعطیلات تابستانی گزینه ای عالیست، مانالی نام دارد. در این منطقه شما می توانید از دره های خنک با رودهایی که در میان آن ها جاری شده اند و کوه هایی پر از درختان سرسبز و بکر دیدن نمایید.

همچنین این منطقه حتی در فصل تابستان هم آب و هوایی سرد و خنکی را دارد به همین دلیل است که بیشتر مسافران تور تابستان هند 1400 این جاذبه های تابستانی هند را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند و اینکه این جاذبه گردشگری از شهر دهلی 546 کیلومتر فاصله دارد.

  • شیملا و منطقه ای انگلیسی | Shimla

شیملا از آن مناطقی در هند است که حال و هوای انگلیسی دارد و در قدیم منطقه ییلاقی انگلیسی ها در هند بشمار می رود. عموم مردم شیملا را به عنوان آخرین ایستگاه شمالی هند می دانند که یکی از جاذبه های تابستانی هند نامبرده می شود .

اگر به این مکان سفر کنید، ترکیبی از تاریخ و جاذبه های بکر و سرسیز و منظره ای شگفت انگیز خوش آب و هوا را همزمان مشاهده میکنید و در آخر جاده شیملا هم تا دهلی 360 کیلومتر فاصله دارد.

شیملا و منطقه ای انگلیسی هند  تابستان 1400

  • لاداخ، سکون مطلق طبیعت | Ladakh

آرزوی هر دوچرخه سوار و جهانگردی است که یک بار هم شده در میان تپه ها و کوه های لاداخ رکاب بزند و کلی هیجان را تجربه کند. اینجا مکانی است که آسمان آبی به دریاچه های آرام پیوند خورده و منظره ای رویایی بوجود آورده است. کوه های قهوه ای و خاکی هم در میان این دو سر بر آورده اند و اگر به این منطقه سفر کردید.

نه تنها از خنکای جاذبه های تابستانی هند لذت می برید، بلکه مکان های دیدنی دیگری هم انتظار شما را می کشد. نزدیک ترین شهر به لاداخ هم شهر دهلی است که 1300 کیلومتر در جاده های پیچ در پیچ فاصله دارد.

  • جزیره گوا

گوا، یکی از شهرهای مهم و توریستی هندوستان و در واقع ویترین گردشگری این کشور محسوب می شود، چرا که یکی از زیباترین و پاکیزه ترین شهرهای این کشور پهناور نامبرده میشود و نیز طبیعت گوا با تپه های سرسبزش کنار رودهای خروشان با کشتزارهای برنج، نخل های زیاد و دیگر درختان گرمسیری مناظر بکر و چشم نوازی را بوجود آورده است.

همچنین وسیع ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی هند هم در گوا قرار گرفته اند. این شهر سالانه از صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی پذیرایی می کند.

غذاهای گوا که از جذاب ترین قسمت های سفر به گوا محسوب می شود، بسیار مشهور می باشد و مخلوطی است از غذاهای پرتغالی، جنوب هند و غربی اما به دلیل حضور همیشگی گردشگران، غذاهای متنوعی در جای جای شهر در دسترس شما هستند.

جزیره گوا در هند  تابستان 1400

  • پارک آبی water Kingdom بمبئی

اگر در تابستان، گرمای سوزان بمبئی شما را کلافه کرده " پارک آبی کینگدوم " گزینه ای عالی و مناسب را پیش روی شما قرار می دهد. این پارک، بزرگ ترین پارک آبی موضوعی در آسیا شناخته میشود، پس خودتان را آماده کنید تا در پارکی به این بزرگی غرق در شادی، هیجان و خنکی وارد شوید.

ضمنا اگر به بالای سرسره آبی 7 طبقه آن که مخصوص بزرگسالان است بروید در آنجا با سرعت 40 مایل در ساعت به پایین می آیید و اوج هیجان را تجربه می کنید.

راستی می توانید در بین فواره های مختلف راه بروید و در ساحل خنک آن در گوشه ای لم دهید و لذت ببرید و نیز در سمت دیگر پارک هم می توانید در زیر باران آبپاش ها همراه با آهنگ های شاد تفریح کنید. ضمنا برای بازی بچه ها، مکان مخصوص جداگانه ای تعبیه شده است که در همانجا می توانند از چندین تفریح گوناگون و دلچسب لذت ببرند.

نحوه رزرو تور هند تابستان ۱۴۰۰

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور هند می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایید. برای خرید تور هندوستان شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید.

تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.
سفر به این مقصد خارجی در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات خارج از کشور محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به این مقصد برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور هند تابستان 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه