loading...

نامی گشت ایرانیان

قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 286
پنجشنبه 3 تير 1400 زمان : 14:43

هتل هیلتون بومونتی استانبول (Hilton Istanbul Bomonti) یک هتل 5 ستاره در منطقه شیشلی استانبول در کشور ترکیه می باشد. هتل هیلتون بومونتی استانبول یکی از خاص ‌ترین هتل های پنج ستاره‌ های این شهر نامبرده می شود که طرفداران زیادی هم دارد.

این هتل از بازار خرید میسیر کارسیسی استانبول 1.6 و از مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول 1.6 کیلومتر فاصله دارد و خوشبختانه فاصله تا مرکز شهر زیاد نیست، هر چند تنها یک خط مترو با مرکز شهر فاصله خواهید داشت.

امکانات متنوع آن، اقامتی لوکس و به یادماندنی را برایتان رقم خواهند زد و اینکه مرکز اسپا آن جزو بهترین ‌های ترکیه محسوب می شود.

تور استانبول هتل هیلتون بوموتی

خوب همانطور که از نام این هتل هم مشخص است، درست در منطقه بومونتی قرار گرفته است. فاصله تا ایستگاه متروی عثمان بی تنها 10 دقیقه پیاده‌ روی دارد.

در نتیجه شما عزیزان می ‌توانید رفت و آمد بسیار راحت و سریعی بین هتل هیلتون بومونتی استانبول و مرکز شهر داشته باشید؛ در صورتی که حوصله وسایل نقلیه عمومی را در استانبول ندارید.

از سرویس شاتل استفاده کنید! ضمنا این هتل به مسافران اجازه می ‌دهد حیوانات خانگی اهلی خود را همراهشان بیاورند. اگر تمایل به انجام چنین کاری دارید، ابتدا موضوع را با ما در میان بگذارید تا با انجام هماهنگی ‌های لازم، از بروز دردسرهای احتمالی جلوگیری نمایند.

در آخر جهت آگاهی از بهترین نرخ تور استانبول و همچنین به روزترین قیمت هتل هیلتون بومونتی استانبول ترکیه با مجموعه مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید.

قیمت هتل استانبول هتل هیلتون بومونتی

قیمت تور استانبول هتل هیلتون بومونتی

قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی از جمله رزرو بهترین و مناسب ترین هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط رفت و برگشت هواپیما استانبول، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد .

شما عزیزان برای رزرو تور و اطلاع دقیق از قیمت تور استانبول هتل هیلتون بومونتی می توانید با مشخص نمودن اطلاعات مربوط به تور استانبول و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده در صفحه اصلی سایت نامی گشت، تور مورد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید و سفری آرامش بخش و سراسر تجربیات هیجان انگیز به این مقصد جذاب و دوست داشتنی تجربه کنید.

قیمت تور استانبول هتل هیلتون بوموتی

قیمت تور استانبول هتل هیلتون بومونتی

در ابتدا لازم است بدانید که این هتل دارای 829 واحد اقامتی لوکس و مدرن است که همگی مجهز به امکانات رفاهی عالی اعم از: سیستم تهویه مطبوع، چشم انداز منحصر به فرد، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و... می باشند.

  • اتاق های هتل hilton bomonti Istanbul در طیف متنوعی برای رزرو ارائه می شوند که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به خود هستند، در ادامه قصد داریم شما را با انواع اتاق های این هتل آشنا کنیم، همراه ما باشید.
  • سوئیت های King Executive: ظرفیت 3 نفر، مجهز به یک تخت دو نفره، متراژ 30 متر، منظره استخر
  • اتاق های Twin Guest: ظرفیت 2 نفر، مجهز به دو تخت یک نفره، متراژ 35 متر، منظره استخر
  • اتاق های Twin Executive: ظرفیت 2 نفر بزرگسال + 1 کودک، مجهز به دو تخت یک نفره، متراژ 35 متر، منظره شهر
  • سوئیت های King Bomonti: ظرفیت 6 نفر بزرگسال، مجهز به دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره، متراژ 115 متر، منظره شهر و استخر
  • اتاق های King Guest: ظرفیت 2 نفر، مجهز به یک تخت دو نفره، متراژ 35 متر، منظره استخر و شهر
  • سوئیت های King Presidential : ظرفیت 6 نفر بزرگسال، متراژ 500 متر، مجهز به دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره، منظره استخر و شهر
  • سوئیت های King Diplomat: ظرفیت 6 نفر بزرگسال، متراژ 220 متر، مجهز به دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره، منظره استخر و شهر
  • اتاق های خانوادگی: ظرفیت 5 نفر بزرگسال، متراژ 70 متر، مجهز به دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره، منظره استخر و شهر
  • سوئیت های خانوادگی: ظرفیت 5 نفر بزرگسال، متراژ 105 متر، مجهز به دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره، منظره استخر و دریا
  • اتاق های Executive Corner King: ظرفیت 3 نفر بزرگسال، متراژ 50 متر، مجهز به یک تخت دو نفره بسیار بزرگ، منظره شهر و استخر

قیمت تور استانبول هتل هیلتون بوموتی

برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل هیلتون بومونتی مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 140 دلار شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی 5 ستاره بطور دقیق اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی و دیگر موارد تاثیرگذار در حال تغییرات می باشد، به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم.

اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق ها و سوئیت های هتل هیلتون بومونتی مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل هیلتون بومونتی با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت می باشد.

خدمات هتل استانبول هتل هیلتون بومونتی

امکانات و خدمات هتل هیلتون بومونتی استانبول

اگر جهت اقامت این هتل را انتخاب کرده اید، مهم است بدانید که از اتاق‌ های این هتل منظره ‌ای فوق ‌العاده زیبا رو به رویتان خواهید داشت، به طوری که می ‌توانید هر دو قسمت شهر، اروپایی و آسیایی را نظاره گر باشید.

در تمامی اتاق های هتل لوکس و مدرن بودن لوازم و اسباب اثاثیه قرار گرفته را به چشم می بینید. هر کدام دارای سیستم تهویه مطبوع قدرتمندی هستند و قسمتی مجزا مجهز به یک میز هم وجود دارد. پنجره‌ ها تمام قد بوده و از کف تا سقف اتاق کشیده شده ‌اند، با این اوصاف با باز کردن پنجره تصور خواهید کرد در حال بغل گرفتن شهر استانبول یا تنگه بسفر هستید! شما از اینجا چشم ‌اندازی رویایی پانورامیک به محیط اطراف خود خواهید داشت.

همچنین اتاق ‌های خاصی داخل این هتل طراحی شده ‌اند که از آن‌ ها، منظره ‌ای 360 درجه‌ ای به سراسر محیط اطراف استانبول و تنگه بسفر دارید. ضمنا اگر به هر چیز بیشتری نیاز پیدا کردید، کافی است با پذیرش تماس بگیرید تا برای شما تهیه کنند و نیز گفتنی است دسترسی به اینترنت وای فای رایگان علاوه بر قسمت ‌های عمومی، در اتاق ‌ها نیز امکان ‌پذیر می باشد.

هتل دارای یک رستوران و دو بار بزرگ و جذاب است. در سرتاسر روز این امکان را دارید که بین وعده ‌های غذایی اصلی، یک میان وعده یا نوشیدنی را سفارش دهید و نوش جان کنید. صبحانه هر روز سلف سرویس در اختیار شما قرار خواهد گرفت. رستوران نیز طی روز همیشه باز بوده و نیز انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ‌ای در اینجا سرو می ‌شوند.

امکانات خدمات تور استانبول هتل هیلتون بوموتی

این هتل مدعی است از بهترین مواد که کاشت و تولید بهترین کارخانه ‌ها و مزارع سرتاسر ترکیه هستند را برای طبخ غذاهایش استفاده می ‌کند. شاید به همین دلیل هم هست که کیفیت غذاهای رستوران آن به شدت بالاست و در ادامه در تراس بار می ‌توانید همزمان با سرو یک نوشیدنی، از منظره خاص مقابلتان غرق آرامش و لذت شوید.

باغی زیبا رو به رویتان قابل تماشا بوده و نیز در لابی اصلی و یکی دیگر از بارهای هتل، آتشگاهی در مرکز قرار گرفته و تراسی باز برای رفاه حال شما وجود دارد. حتما در این هتل انواع نوشیدنی و میان وعده شامل پاستاهای خوشمزه را تست کنید و در رستوران، غذاهایی مخصوص کودکان هم پخته می‌ شوو و نیز در صورت درخواست میهمانان، غذاهای مورد علاقه و سفارشی آن‌ ها نیز طبخ خواهند شد.

از دیگر امکانات هتل زیبای هیلتون بومونتی استانبول این است که جذاب ترین و بهترین مرکز اسپا ترکیه در این هتل قرار گرفته است که به عنوان ویژه ترین امکانات در این هتل برای شما محسوب می شود. اگر قصد دارید همراه اقامت از بهترین خدمات ماساژ و اسپا نیز برخوردار شوید، این هتل عالی ترین انتخاب برای اقامت شما می باشد.

ناگفته نماند که این هتل دارای جایزه بهترین مرکز اسپا در جهان بوده و نیز علاوه بر این، استخر روباز، سونا، جکوزی و ... نیز در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد داد.

آفر تور استانبول هتل هیلتون بومونتی

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل هیلتون بومونتی استانبول گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل هیلتون بومونتی درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

در ادامه پیشنهاد نامی گشت به شما این است که علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استابنول یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری استانبول مطلع بشوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل هیلتون بومونتی و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید. برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

آفرتور استانبول هتل هیلتون بوموتی

تور استانبول هتل هیلتون بومونتی از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل هیلتون بومونتی از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید. در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل هیلتون بومونتی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تورهای ایرانگردی
<
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه